איך בכלל עובד תהליך מכירה במכירה פומבית של אומנות ועתיקות


 
 
  
 
 
בימים אלה אנו אוספים מהציבור הרחב יצירות אומנות כגון ציורים ופסלים, כמו גם תכשיטים, מטבעות ומדליות זהב, שעוני יד וכיס וחפצים עתיקים, למכירה הפומבית הקרובה שנקיים בקרוב. אם יש לכם חפצים שברצונכם למכור במכירה פומבית, לכל המרבה במחיר, נשמח לעמוד לשרותכם. בפוסט זה אסביר מעט על איך בכלל עובד תהליך מכירה במכירה פומבית ואציג דוגמאות לפריטים עתיקים שנמסרו לנו כבר למכירה בעת האחרונה.
 
 
 
 
 
 
 
מה הלקוחות שלנו מחפשים?
 
נשמח לקבל חפצי יודאיקה, פרטי בצלאל וחפצי פולקלור יהודי עתיק מכל הסוגים, מחנוכיות ישנות וגביעי קידוש וכלה בצלחות פסח עתיקות וקופות צדקה ואצבעות לספר תורה.
 
כלי פורצלן וקרמיקה מכל הסוגים, כלי זכוכית וקריסטל, כלי כסף וכלי מתכת מצופים כסף, כלי נחושת עתיקים ופרטי אומנות איסלאמית, אריגים מיוחדים, חפצי שנהב ואומנות סינית ויפנית עתיקה, מניאטורות וחפצי חן מיוחדים וכמובן תכשיטים ישנים (יד שניה) ועתיקים מזהב, בין אם הם משובצים ביהלומים או באבני חן או לא משובצים כלל.
 
שעוני יד וכיס עשויים זהב
 
ואומנות ישראלית ובינלאומית של כל קשת האמנים המוכרים, החל ברישומים ועבודות נייר, דרך פסלים ותבליטים וכלה בציורי שמן יקרים.
 
 
 
 
 
 
 
תמיד מומלץ ורצוי לשלוח לנו למייל של הגלריה את צילומי הפריטים בצרוף פרטי ההתקשרות שלכם (שמכם ומספר נייד) ונציג של הגלריה יצור עמכם קשר בהקדם להמשך טיפול.
 
בכל שבוע נערכת דרכנו מכירה פומבית גדולה של מה שקיבלנו באותו השבוע לכן נשמח שתקדימו ותצרו עמנו קשר בהקדם האפשרי
 
 
 
 
 
 
 
הטלפון בגלריה: 03-5277282 שלוחה 1 או 3