אודות החנות


בחנות זו ניתן לרכוש באופן מיידי (ולא בדרך של מכירה פומבית) הן פריטים שנותרו ממכירות פומביות קודמות והן פריטים שבעליהם מבקשים למכור באופן מיידי בשיטת 'שלם וקח' וכל הקודם זוכה.

המחירים המוצגים בחנות הנם סופיים וכוללים לנוחותכם את עמלת הגלריה והמע"מ.

החנות מאפשרת למי שפספס את ערב המכירה הפומבית לרכוש ממה שלא נמכר, במחיר הפתיחה הנמוך (מחיר המינימום) בתוספת עמלה ומע"מ רק על העמלה. לנוחותכם המחיר מוצג גם בדולר ארה"ב וגם בשקלים.

חלק מהפריטים המוצעים למכירה בחנות, הנם פריטים שבעליהם בחרו מסיבות שונות לא להמתין לערב המכירה הפומבית ומבקשים לממש במיידי את הפריטים במחיר המינימום שבו היו נקלטים אצלנו למכירה פומבית, כל המחירים בחנות כוללים כבר את העמלה לבית המכירות ואת המע"מ על העמלה. 

משך הצגת הפריטים למכירה בחנות משתנה מפריט לפריט, בהתאם להחלטת בעליו, לכן מומלץ להקדים ולרכוש מיד לאחר סיום מכירה פומבית, פריטים שלא נמכרו בערב המכירה ועברו לחנות.

בסיומה של כל מכירה פומבית, עוד בערב המכירה עצמו, הכרוז (מנהל המכירה בפועל) נועל את הקטלוג וכל הפריטים שלא נמכרו במכירה עצמה מועברים בו במקום על ידי מערכת הניהול הממוחשבת של הגלריה לחנות באתר, אגב תכשיטים שלא נמכרו בערב המכירה, מועברים לחנות נפרדת 'חנות תכשיטים לקנייה מיידית'.

קטלוג החנות מעוצב אחרת מקטלוג המכירה הפומבית ויש בו מספר אפשרויות חיפוש ואיתור פריטים, על פי סגנונות, תקופות, חומרים, מחירים ועוד.

כמו כן ניתן לערוך בקטלוג החנות חיפוש בהתאמה אישית, לפי 'מהיקר לזול' או 'מהזול ליקר', לפי ההערכות השווי ועוד.

כל הפריטים המוצעים בחנות האינטרנטית שלנו, מוצגים בגלריה, בתצוגה פתוחה לקהל, נשמח לארח אותכם בשעות פעילות הגלריה ולהציג בפניכם את הפריטים.

צוות הגלריה עומד לשרותכם בכל עת, נשמח לייעץ ולעזור בכל דרישה או שאלה, ניתן לצור קשר טלפוני או באמצעות הדוא"ל של הגלריה (יש לציין בכל פנייה את מספר הברקוד של הפריט המדובר).

בשל העובדה שמדובר בחפצים משומשים, ישנים ועתיקים, והקושי בתיאור מצבו של הפריט, רוכש הפריט יראה כמי שבדק את הפריט טרם רכישתו, אנו מפצירים בלקוחותינו לבוא ולבדוק את הפריטים טרם קנייתם.

מלאי החנות מתעדכן כמעט על בסיס יומיומי ולכן מומלץ בהחלט לבקר בה מידי פעם כדי לא לפספס מציאות ופריטים חדשים בחנות.

התשלום בעבור רכישות מהחנות הנו בכרטיסי אשראי או במזומן בלבד (אנחנו לא מקבלים המחאות או מטבע זר). לנוחותכם ניתן לשלם בתשלומים שווים ללא ריבית או בקרדיט על פי בחירה.

במידה והגלריה סגורה, ניתן להפנות בקשות או שאלות לצוות הגלריה באמצעות הדוא"ל בלבד ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לחזור אליכם בהקדם האפשרי (יש לציין בכל פנייה את מספר הברקוד של הפריט המדובר).

הבא הקודם