גלריה אגוזי בהנהלת יריב אגוזי קיימת מאז 1983


השאלה הראשונה שאני שואל תלמידים שלי בקורס ללימודי הערכה ושמאות של עתיקות היא: 'מתי בפעם האחרונה ביקרת בבוידעם?' כי שם ניתן למצוא לא פעם אוצרות של ממש
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי בהנהלת יריב אגוזי קיימת מאז 1983.הגלריה עוסקת במכירה, ייעוץ והערכת עתיקות, ענתיקות, חפצי אמנות, חפצי שנהב, מטבעות ומדליות זהב וכסף, ציורים, פסלים, מסמכים, צילומים עתיקים, יודאיקה ופריטי אספנות שונים מהארץ ומחו"ל.
יריב אגוזי בעל הגלריה הנו מומחה וותיק ומנוסה בעל ידע נרחב ונסיון רב שנים נצבר בתחומים אלה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כיום מתמחה יריב אגוזי בניהול מכירות פומביות אינטרנטיות לאורך כל השנה, במיוחד לאור העובדה שמכירה פומבית הפכה לשיטת המכירה השכיחה ביותר בישראל בתחום המסחר ביצירות אומנות ואוספים.
באמצעות קטלוג אינטרנטי, עליו אחראי אגוזי, מונגשים לקהל גדול של גולשי אינטרנט פריטים הנמכרים ישירות מירושות, עיזבונות, אוספים פרטיים ותכולות בתים בהם חפצי ערך ויצירות אומנות מכל הסוגים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ככל שבית המכירות גדול וותיק יותר יש לו מן הסתם קהל עוקבים גדול יותר של גולשי אינטרנט המכורים לעניין, הכולל הן אספנים ולקוחות פרטיים מהארץ ומהעולם והן סוחרים ובעלי גלריות, ככל שמספר הגולשים המתמחרים בינהם גדול יותר, כך גדל גם הסיכוי שהמחיר הסופי בו ימכר הפריט במכירה הפומבית: 'מחיר הפטיש' (פטיש הכרוז שבמקרה זה הוא וירטואלי לחלוטין...) יהיה גבוה יותר, והיות והאינטרס של בית המכירות (שחי על עמלת מכירה) שזור בזה של המוכר, כל הצדדים מרויחים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 גלריה אגוזי בהנהלת יריב אגוזי קיימת מאז 1983. הגלריה עוסקת במכירה, ייעוץ והערכת עתיקות, ענתיקות, חפצי אמנות, חפצי שנהב, מטבעות ומדליות זהב וכסף, ציורים, פסלים, מסמכים, צילומים עתיקים, יודאיקה ופריטי אספנות שונים מהארץ ומחו"ל.
יריב אגוזי בעל הגלריה הנו מומחה וותיק ומנוסה בעל ידע נרחב ונסיון רב שנים נצבר בתחומים אלה וכיום הוא מקיים מכירות פומביות אינטרנטיות בפיקוחו ובהנהלתו. למשלוח צילומי חפצים ויצירות למייל של יריב: egoziart@gmail.com  או לווטסאפ: 054-7626439