הרצאה על סגנון הארט דקו בתאריך 27.10.20


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם אתם חובבי עתיקות או אוספים אמנות וחפצי אספנות עתיקים, תוכלו להרחיב את ידיעותיכם בקורס מקצועי ומרתק בהנחיית שמאי האמנות הוותיק יריב אגוזי
 
 
 
 
ההרצאה הבאה תערך באודיטוריום הגדול בבניין 'דן גורמה' ברחוב נס לגויים 53 תל אביב יפו,
בקומת הלובי 
בתאריכים: 25.6.20 (בקורס של ימי חמישי) ובתאריך: 27.10.20 (בקורס של ימי שלישי)
בין השעות 18:30-21:30 
(מספר המקומות מוגבל לכן מותנה בהרשמה מראש) 
 
 
* ניתן להגיע להרצאת התרשמות אחת חינם בתיאום מראש עם יריב בנייד (או בווטסאפ) 054-7626439
עלות הקורס כולו לכל 16 המפגשים (סה"כ: 48 שעות) הוא 4,000 ש"ח כולל מע"מ *ניתן לקבל קבלה / אישור על השתלמות מקצועית  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בהרצאה זו נלמד על סגנון הארט דקו שפרח בשנות העשרים והשלושים של המאה העשרים באירופה ובארה"ב, על המאפיינים הסגנוניים החשובים דרך הצגת עיצוב הפנים של התקופה, האדריכלות, פרטי אומנות דקורטיבית שונים כגון: כלי פורצלן וזכוכית, כלי כסף ופסלים, ריהוט תקופתי, אריגים ושטיחים וכלה בכרזות, שעונים, תכשיטים ועוד. נלמד על זיהוי העתקים וזיופים של פרטי ארט דקו ומעל לכל נלמד 'לדבר' את אחת השפות הסגנוניות החשובות ביותר באומנות דקורטיבית של המאה העשרים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ארט דקו הוא סגנון עיצוב אשר הופיע בצרפת לאחר מלחמת העולם הראשונה והחל לפרוח ברחבי העולם בשנות ה-,30 ו-40 20 של המאה ה-20 בטרם חלפה הפופולאריות שלו במלחמת העולם השניה. הסגנון הוא אקלקטי ומשל מוטיבים שונים, מאופיין על ידי צבעוניות רבה וצורת גאומטריות. הסגנון הופיע בעת התיעוש המהיר ואימץ את הטכנולוגיות החדשות. בכך הוא שונה מהארט נובו אשר התאפיין במוטיבים אורגניים וצמחיים. בעיקרו היה הסגנון מודרני וחדשני והתאפיין בסימטריה עיצובית. הסגנון התאים ליצור תעשייתי באמצעות מכונות ובשעתו שידר יוקרה, זוהר ואמונה רבה בקידמה הטכנולוגית.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 הצצה לקטע מההרצאה המרתקת על סגנון הארט דקו (ועל המעבר החד בין סגנון הארט נובו לסגנון הארט דקו ועל ההשפעות הקיצוניות שהביא איתו הסגנון החדש בתחומי האדריכלות, עיצוב הפנים, עיצוב אופנה ותכשיטים וכמובן על עיצוב של חפצי אמנות דקורטיבית ופלסטית כאחד)