הישראלים גילו את קניות האומנות והעתיקות ברשת


 
 
קניה ומכירה של חפצי אומנות ישנים ועתיקים מעולם לא הייתה קלה ופשוטה כל כך, בשנים האחרונות חל מפנה דרמטי בתחום קניית ומכירת עתיקות וחפצי אומנות, בעקבות הרחבת הפעילות של רכישה דרך האינטרנט.
 
אם בעבר המסחר המקובל היה מתרחש בשווקי פשפשים, חנויות לעתיקות או בגלריות לאומנות, המסחר המקוון ברשת הצליח להנגיש לישראלים רבים, את רכישת היציקות והחפצים מבלי לצאת מהבית, בנוחות, ביעילות ותוך חיסכון בזמן ומאמץ.
 
 
 
 
 
 
 
 ברשת ישנן זירות מסחר מקוון המרכזות את מרבית המכירות הפומביות הנערכות באותו חודש, הלקוח יכול לבחור את המכרז בו הוא מעוניין, לשוטט בקטלוג מקוון ובו צילומים ותקריבים של החפצים או התכשיטים העתיקים לדוגמא, להגיש הצעות ואם לקוח אחר מציע הצעה גבוהה יותר ש'עוקפת 'את הצעתו המערכת תשלח למציע הנעקף הודעה במייל או במסרון על כך שהוא אינו המציע המוביל, ותשאל אם ברצונו להציע הצעה גבוהה יותר...וכך הלאה לפני המכירה וגם בזמן שהמכירה הפומבית האינטרנטית מתנהלת.
 
 
**כל חיפוש ברשת לגבי מכירות פומביות של אומנות ועתיקות ברשת יעלה את הזירות המדוברות בנקל.
 
 
 
 
 
 
 בשל העובדה שכל כך הרבה ישראלים רשומים לאתרים הללו כיום, בתי המכירות הפומביות מרשים לעצמם להסתכן ולהציע למכירה חלק נכבד מהפריטים במחירי פתיחה נמוכים במיוחד, לפעמים אפילו במחיר פתיחה מגוחך של דולר אחד בלבד וזאת כדי למשוך מספיק מתחרים ולתת לשוק לאמר את דברו. הרווח כרגיל הוא של הצרכן הסופי שרוכש את הפריט במחיר השוק הכי אמיתי שיש.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי תל אביב הינו אחד מבתי המכירות הפומביות הגדולים בארץ הפועלים כיום בזירה המקוונת ברשת, הגלריה, בהנהלתו המקצועית של יריב אגוזי עורכת בכל שבוע מכירה פומבית אינטרנטית של מאות חפצי אומנות, חפצים עתיקים, פרטי עיצוב ואספנות, מטבעות ושעוני זהב, תכשיטי זהב ישנים ועתיקים, ציורים ופסלים ועוד...חפשו אותנו באינטרנט