קנייה ומכירה של כלי קריסטל ישנים ועתיקים


 
 
 
 
 
 כלי זכוכית וקריסטל נבדלים בערכם עקב מגוון רחב של גורמים, איכות הפריט,  שם הייצרן, האם הפריט חתום, גודלו ואף צבעו, כל אלה ישפיעו במידה רבה על מחיר הפריט.
בישראל זכו בעבר כלי הקריסטל לתור זהב דווקא בשלהי שנות החמישים, אז נחשבו לסמל סטטוס וכפריטים נחשקים שהוצגו לראווה בבתים אמידים כסוג של הפגנת עושר של בעליהם.
מאז, ירדה קרנם ובמהלך העשורים שהגיעו אחר כך, כלי הקריסטל נדחקו לארונות חשוכים ואף הגיעו לשפל בו הפכו לסמל לטעם רע, לסוג של קיטש ול'נחלתן' של זקנות פולניות בעלות טעם אירופאי מיושן.
 
במהלך שנות האלפיים, חזרו לפתע לאופנה נברשות הקריסטל שעיטרו פתאום כל חנות אופנה או מספרה בתל אביב, משם הדרך ל'קאמבק' המפואר של כלי הקריסטל הישנים והטובים הייתה קצרה.
 
כיום מוצעים בבתי מכירות פומביות בישראל אינספור כלי קריסטל משובחים במחירים נמוכים בהרבה מכלים דומים הנמכרים ברחבי העולם, ובטח שנמוכים בהרבה ממחיריהם כחדשים בחנויות המפורסמות ברחבי צ'כיה, גרמניה וצרפת (מעוזי הייצור החשובים של כלי הקריסטל).
 
אם יש ברשותכם, כלי קריסטל ישנים או עתיקים במצב טוב שברצונכם להעמיד דרכנו למכירה פומבית לכל המרבה במחיר, נשמח לקבל מכם צילומים שלהם למייל שלנו ולקבלם למכירה בהקדם, כתובת הדוא"ל שלנו: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לצפייה בכלי קריסטל נוספים שנמכרו בגלריה אגוזי תל אביב, לחצו על הקישור הבא:  כלי קריסטל ישנים ועתיקים שנמכרו בגלריה אגוזי בתל אביב