איפה אפשר ללמוד על חפצים ורהיטים עתיקים?


 
 
 
 
 
 
 
קורסים בנושא אספנות, הערכת אומנות ועתיקות
 
יריב אגוזי הוא מומחה בתחום האמנות, האספנות והעתיקות, ונחשב למרצה מיומן ומנוסה. בית הספר שהקים בגלריה אגוזי בתל אביב מציע לימודי שמאות, אספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות, המתקיימים בהנחייתו של יריב אגוזי יחד עם מיטב המומחים בארץ בקורס הנפתח אחת לחצי שנה.
 
 
קורס בסיסי להערכת אומנות, תכשיטים ועתיקות
 
 
 
 
 
 
 
אודות הקורס הבסיסי
 
קורס אספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות הוא הקורס הגדול, המקצועי והמקיף ביותר הנערך כיום בישראל. לימודים בקורס זה נפרסים על פני 27 מפגשים, הכוללים גם סיורים לימודיים. הקורס מהווה שילוב ייחודי בין הפן המעשי (סדנאות, הדגמות חיות וסיורים) לידע עיוני במגוון תחומים. בוגרי הקורס ירכשו כלים מקצועיים להערכה אמנותית וכספית של יצירות אמנות, תכשיטים, עתיקות וחפצי ערך ולזיהוי וניתוח פריטי אמנות פלסטית ואמנות דקורטיבית לפי תקופות, סגנונות, מאפיינים ורמות מחירים שונות. בוגרי המסלול ירכשו ידע מקצועי לניתוח שוק האמנות בישראל ומגמותיו: קניה, מכירה, הערכה, שמאות, מגמות שוק ועוד. במסגרת הקורסים השונים המתקיימים בגלריה אגוזי, מתקיימים סיורים בהדרכת מומחי ביה"ס בחנויות לעתיקות, גלריות, בתי אספנים מיוחדים, שווקים ומוזיאונים.
 
 
 
 
 
 
 
 
בין הנושאים הנלמדים בקורס
 
סגנונות באומנות דקורטיבית ומאפיינים תקופתיים, השורשים מהם צמחו הסגנונות שאפיינו את עיצוב הפנים בתקופות השונות, כלי חרסינה ופורצלן עתיקים, כלי כסף עתיקים, יצירות אומנות דקורטיבית מאמייל, נחושת, שיש, לכה, זכוכית וברונזה, ציור ישראלי ובינלאומי, שטיחים ואריגים עתיקים, ריהוט עתיק תקופתי, פריטי יודאיקה וחפצי בצלאל, גמולוגיה, יהלומים ואבני חן ותכשיטים עתיקים, כמו גם פריטי אמנות דקורטיבית מתקופת הארט נובו והארט דקו, אומנות סינית ויפנית עתיקה ועוד.
 
 
 
 
 
 
 
 
סגל המרצים
 
צוות המרצים של גלריה אגוזי מונה את מיטב המומחים בתחומי האומנות והעתיקות, חלקם נחשבים לבולטים בתחומם בארץ, ביניהם אוצרי מוזיאונים וגלריות, סוחרי אומנות ועתיקות, אספנים שמאי חברות ביטוח, אמנים, משחזרים (רסטורטורים) מהוותיקים בתחום. כל ההרצאות בקורס הינן הרצאות פרונטליות המלוות במצגות דיגיטאליות מצולמות ובהדגמות מעשיות על חפצי אומנות, תכשיטים ועתיקות מאוספי הגלריה ובית המכירות הפומביות. בכל הרצאה מחולק לתלמידים תקציר נרחב ובו כל החומר שיועבר על ידי המרצה, מה שמייתר את הצורך לכתוב בזמן השיעור, והתלמידים מתפנים לחוות את השיעור מבחינה ויזואלית ומבחינה מעשית בסדנאות.
 
 
 
 
 
 
 
 
תעודות והסמכות
 
 
בית הספר של גלריה אגוזי מעניק הכוונה מקצועית לבוגריו המעוניניים להמשיך ולעסוק בתחומי הלימוד. עם סיום הלימודים תוענק לבוגרי המסלול תעודה רשמית של בית הספר להערכת אמנות ועתיקות של גלריה אגוזי.
 
 
 
 
 
 
 
אודות יריב אגוזי
 
יריב אגוזי עוסק בתחומי האומנות, האספנות והעתיקות משנת 1983, ומשנת 1991 ועד היום לימד באינספור בתי ספר ומכללות ללימודי אומנות והערכת עתיקות, וצבר ידע רב, הן כמומחה מוביל בתחום והן כמרצה מיומן ומנוסה. רבים מהעוסקים בתחומי המסחר, האוצרות, השמאות והערכת אמנות ועתיקות בארץ הינם תלמידים לשעבר של יריב אגוזי.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ביה"ס של גלריה אגוזי (1983) הוא בית הספר המוביל בארץ בו ניתן ללמוד את העיסוק בשמאות אמנות והערכת חפצים ותכשיטים עתיקים. בבית ספר זה תוכלו ללמוד כיצד להעריך יצירות אמנות, חפצי אספנים ועתיקות מכל הסוגים בליווי אישי ובהנחייה צמודה של מר יריב אגוזי מומחה מוביל בתחומים אלו  03-5277282.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בית הספר של גלריה אגוזי בתל אביב, להערכת יצירות אמנות ועתיקות הינו בית ספר המוביל בתחומו, המציע לימודים עיוניים ומעשיים בהערכה ותמחור בנושאים המייחדים את תחום האמנות והאספנות, בגובה העיניים וללא כל צורך בידע מוקדם או נסיון.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בית הספר של גלריה אגוזי בתל אביב -  הינו המוסד המוביל בארץ המתמחה בתחומי האספנות והערכת יצירות אמנות ותכשיטים, מזה 26 שנה מנחה יריב אגוזי קורסים ומנחה קבוצות לימוד בנושאים אלו, בנוסף יריב אגוזי הנו יועץ מקצועי ומעריך מומחה לשורה ארוכה של אפוטרופוסים ומנהלי עיזבונות שונים למכירת פריטי אמנות ועתיקות במכירות פומביות אותן הוא מקיים בבית המכירות הפומביות שלו 'גלריה אגוזי' אחת לשבוע.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי ת"א הינה בית הספר המוביל בארץ
המצייד אתהלומדים
בו בכלים מקצועיים להערכת יצירות אמנות, תכשיטים עתיקים, פרטי עיצוב, אספנות
ועתיקות. הקורסים מתקיימים בת"א, בקורס בו מרצים טובי המומחים בארץ. בנוסף מקיים
בית הספר קורסי התמחות רבים. מרבית העוסקים בתחום הערכת אמנות ועתיקות ובמסחר
בתחומים אלו בארץ, הינם בוגרי בית הספר של גלריה אגוזי או קורסים דומים בהנחיית
יריב אגוזי מנהל בית הספר.
למידע נוסף והזמנת מקום בהרצאה התרשמות חינם - 03-5277282