כל מה שאדם צריך לדעת על קניית ומכירת זהב ישן


 
 
אנשים רבים מחפשים לממש את תכשיטי הזהב שברשותם לפעמים מתוך קשיי נזילות, או מצוקה כספית זמנית ולפעמים רק בגלל שאין להם צורך בתכשיט או שהוא התקבל בירושה וזה לא לטעמם של היורשים.
בכל המקרים הללו עומדות בפני מי שמבקשים למכור זהב ותכשיטי זהב שתי אפשרויות בסיסיות: למכור את הזהב בבורסה ברמת גן או לצורף שכונתי לפי משקל הזהב להתכה (לא מומלץ אלה אם כן החרב על צווארכם ובאמת אין לכם ברירה אחרת) והאפשרות השנייה, שהיא לעניות דעתי המקצועית, מייטבית הרבה יותר, לפנות לבית מכירות פומביות, לקבל ממומחה הערכה מקצועית (חינם) ואם מקובל על הבעלים, ניתן להשאיר את תכשיטי הזהב בבית המכירות למכירה פומבית, לכל המרבה במחיר כתכשיט ולא כחומר גלם להתכה.
 
 
 
 
 
 
בשל העובדה שבתי המכירות הפומביות לא קונים ממכם את הזהב, אלה מרוויחים עמלה באחוזים, לפי הצלחה, מראש האינטרס של בית המכירות הפומביות שזור בשלכם, הרי ככל שבית המכירות יצליח להשיג מחיר גבוה יותר עבור הזהב הישן או עבור תכשיטי היהלומים שלכם, בית המכירות ירוויח יותר וההצלחה הינה הדדית.
 
מומלץ לפנות לבית מכירות פומביות גדול וותיק המתמחה במכירה של תכשיטי זהב ישנים ועתיקים שכן למומחי הבית יהיה נסיון מצטבר רב יותר וככל הנראה גם קהל לקוחות גדול, מגוון וותיק יותר, שזה בעצם המפתח להצלחת המכירה בפועל.
 
 
 
 
 
 
אם יש ברשותכם זהב ישן למכירה, שעוני כיס מזהב, שעוני יד מזהב, תכשיטי זהב עתיקים ותכשיטי יהלומים שברצונכם למכור - צרו קשר עם נציג של גלריה אגוזי בתל אביב ובואו לפגישת ייעוץ והערכה מקצועית (חינם) בתיאום מראש בלבד: 03-5277282 (שלוחה 1)