לא חייבים להגיע לשוק הפשפשים כדי לרכוש עתיקות בזול


 
 
 
 
 
 
אם בעבר ביקור בשוק הפשפשים היה חובה לכל מי שחיפש לרכוש חפצים או רהיטים עתיקים בזול, כיום הוא כבר לא כזה. בשנים האחרונות עבר שוק האומנות והעתיקות שינוי דרסטי כשזירות המסחר המסורתיות עברו לזירה המקוונת ברשת האינטרנט - מהיום לא צריך לצאת מהבית כדי לקנות בזול עתיקות.
 
זירות המסחר המסורתיות (גלריות לאומנות, חנויות לפרטי וינטאג' ועתיקות ושווקי פשפשים כגון שוק הפשפשים בחיפה וביפו ואפילו שוק העתיקות שפעל בככר דיזינגוף ועבר לאזור הסינימטק) נדחקות בשנים האחרונות כמו מרבית הקמעונאות הישנה והמוכרת, והמסחר באומנות, בחפצים עתיקים ופרטי אספנות ועיצוב ישנים עובר במהירות לזירה המקוונת. הן באתרי ענק כגון איביי ודומיו וכלה באתרים פרטיים של בתי מכירות פומביות שהשכילו להפנים את השינוי ומאפשרים כיום לקהל הרחב לרכוש אומנות ועתיקות מכל הסוגים ובכל רמות המחיר בנוחות של לחיצה על מסך האייפון או מהטאבלט.
 
המידע מונגש באמצעות שפע צילומים וצילומי תקריב, דוח מצב המפרט פגמים או תיקונים, מפרט מקצועי המתאר את גיל החפץ ומידותיו, מקורו ועוד מעניקים לרוכש הרבה יותר מידע אמין וזמין שמאי פעם יכול היה לבקש בזירות הישנות.
 
גם תהליך הרכישה קל ופשוט ובכמה לחיצות 'כפתור' במחשב ניתן לרכוש בפריט לשלם עבורו ואף להזמין עבורו משלוח עד הבית או המשרד. 
 
 
גלריה אגוזי בתל אביב היא מחלוצות המעבר לזירה המקוונת והיא מאפשרת לקהל לקוחות רחב ביותר מישראל ומרחבי תבל לרכוש עתיקות, אומנות ותכשיטים באופן נח ויעיל - הנכם מוזמנים להכנס לאתר האינטרנט של גלריה אגוזי לחוויית קניה קלה ומהנה:  www.egozigallery.com