קניה ומכירה של סטים עתיקים עשויים כסף לקפה ולתה


 
 
קיבלתם כלי  כסף בירושה? גביעי כסף לקידוש? סכו"ם כסף ישן בתיבת עץ, פמוטים מכסף, חנוכייה, או מגש גדול? או שתמיד היה מונח במחסן או בבוידעם כלי כסף שלא היה לכם בו צורך, כיצד תוכלו לדעת מהו ערכו של פריט הכסף שברשותכם? ואיפה בעצם ניתן למכור אותו במחיר המכסימלי ולממש את שוויו האמיתי?
 
בעבר נאלתם לסמוך על כל מיני חאפרים בסגנון 'דוד קונה הכל' או יהודה קונה עיזבונות וירושות' שהבטיחו לשלם במזומן, אז נכון, הם משלמים במזומן אבל עבור ערך החומר וגם זה לא תמיד, כי מה שהם עושים, כל ה'קוני תכולות וירושות' הללו הם קונים עיזבון בזול, בהרבה פחות מערכו האמיתי ומייד מוכרים לסוחרים הלאה את הפריטים ואת כלי הכסף זורקים לאש להתכה עבור חופן מזומנים ורווח קטן.
 
כיום פועלים אינספור בתי מכירות פומביות המתמחים במכירה של כלי כסף מכל התקופות והסגנונות, בין אם מדובר בכלי בית וחפצי נוי ובין אם מדובר בפרטי יודאיקה ישנים ועתיקים.
 
בגלריה אגוזי אנו מתמחים מזה עשרות שנים במכירה של כלי כסף לאספנים ולסוחרים גדולים מכל רחבי תבל - אל תהססו לבקר באתר האינטרנט שלנו ולהתייעץ עם מומחה של הגלריה לפני שאתם ממהרים להפטר מכלי הכסף שירשתם בעבור 'נזיד עדשים'. 
 
גלריה אגוזי ת"א: 03-5277282 שלוחה 1 
 
 
 
 
 בין אם אתם מחפשים לקנות סט כלי הגשה לקפה ותה עשוי כסף או אם אתם בעלים או יורשים של מערכת כלי כסף ישנה או עתיקה לקפה ותה, וברצונכם למכור אותה, הגעתם למקום הנכון. בגלריה אגוזי אנו מתמחים בין השאר, במכירה של מערכות (סטים) כלי כסף להגשת קפה, תה ועוד, ישנות ועתיקות כאחד. בפוסט זה אציג בפניכם דוגמאות למערכות דומות שמכרנו בגלריה אגוזי בשנה האחרונה.
 
 
 
 
 
 
 
 
קונה כלי כסף  
 
 
 
 
אגב, באתר של גלריה אגוזי תוכלו למצוא המלצות על בעלי מקצוע העוסקים בניקוי כלי כסף. ציפוי והברקת כלי כסף, תיקון כלי כסף, ניקוי זהב. ניקוי תכשיטי זהב. ניקוי תכשיטי כסף.
ובכלל, בעלי מקצוע היכולים להחזיר למצב חדש כל כלי מתכת כגון: כלי כסף, כלים ישנים ועתיקים מנחושת, כלים עשויים פליז ושחזור ותיקון כל כלי הכסף. 
 
 
 
 
מכירת כלי כסף ישנים במחיר הגבוה ביותר רק דרך מכירה פומבית - לכל המרבה במחיר
 
 
 
 
 
מכירת כלי כסף ישנים ועתיקים 
 
 
 
 
לנו יש קונים לכלי כסף, יודאיקה וענתיקות עשויות כסף וזהב
 
 
 מכירת כלי כסף ישנים  במחיר הגבוה ביותר בארץ
 
 
 
 
 
 
מכירת כלי כסף ישנים, יד שנייה או עתיקים - איך זה בעצם עובד?