מעריך מומחה למטבעות זהב עתיקים


 
 
 
 
 
אם ירשתם מטבעות זהב עתיקים? או מדליות זהב של החברה הממשלתית למדליות ולמטבעות ואתם רוצים לדעת מה ערכם? איפה ניתן להשיג מחירות של מטבעות זהב? או מומחה שיעריך אותם לצורך מימוש ומכירה, הגעתם בדיוק למקום הנכון.
 
בגלריה אגוזי נמכרים בכל שנה מאות רבות של מטבעות זהב מכל הסוגים, החל מסובירינים אנגלים מהמאה ה-19, מטבעות זהב רוסיים עתיקים, דולרים אמריקאים עשויים זהב, מטבעות זהב דרום אפריקאים ועד מטבעות זהב עותמאניים עתיקים ומטבעות זהב פרסים.
 
יריב אגוזי הנו מומחה להערכת מטבעות זהב, וניתן לקבל (בתיאום מראש) הערכה מקצועית למטבעות שברצונכם להעמיד למכירה פומבית דרכנו, לכל המרבה במחיר (בכל שבוע נערכת מכירה פומבית).
 
כל מטבע נבחן ומוערך למכירה על פי טוהר הזהב שלו, מצבו, השנתון בו הוטבע, נדירותו ורמת הביקושים אליו.
 
לגלריה אגוזי לקוחות מכל רחבי העולם הן סוחרי מטבעות זהב והן אספני מטבעות עתיקים הבמקרים באופן תדיר באתר האינטרנט שלנו כדי להתעדכן אילו מטבעות ומדליות זהב נמסרו לנו בכל שבוע למכירה פומבית.
 
למעבר למלאי מטבעות הזהב של גלריה אגוזי ולתוצאות מכירה של מטבעות זהב שנמכרו דרכנו בשנה האחרונה, לחצו על הקישור הבא:  מטבעות זהב עתיקים למכירה בגלריה אגוזי תל אביב 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
למעבר למלאי מטבעות הזהב של גלריה אגוזי ולתוצאות מכירה של מטבעות זהב שנמכרו דרכנו בשנה האחרונה, לחצו על הקישור הבא:  מטבעות זהב למכירה ממלאי גלריה אגוזי