אספנות של כלים עתיקים לעוגיות וביסקוויטים מהמאה ה-19


 
 
 
 
אני מניח שבמשך שנותי כסוחר אומנות ועתיקות, מכרתי אישית, מאות קופסאות עתיקות לעוגיות וביסקוויטים למיטב לקוחותי. אספני עתיקות מכל רחבי הארץ כמו גם תיירים (במיוחד כשהיו לי חנויות ברחוב גורדון בתל אביב ובככר המדינה) היו רוכשים אותם אצלי, הן כפריטי עיצוב למטבח והן כפריטים לשימוש יומיומי.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קופסאות או יותר מדוייק לכנותם מיכלים לביסקוויטים / עוגיות, יוצרו בכמות עצומה ממגוון רחב ביותר של חומרים ועל ידי יצרנים ואומניום שונים שנבדלו באיכותם וברמת הגימור שלהם. דרך הגלריה שלי, עברו במשך השנים, מיכלי עוגיות עתיקים מעץ ומפליז, מנחושת מצופה כסף וגם מכסף מלא, היו לי מיכלים עתיקים מכל סוגי הקרמיקה (ממיוליקה ומג'וליקה ועד דלפט ופורצלן עדין ויוקרתי), מיכלי זכוכית וקריסטל, וכמובן מתכות לא אצילות אחרות כגון פיוטר. 
 
 
 
 
 
בפוסט זה אציג בפניכם מבחר מייצג של מיכלי עוגיות עתיקים שנמכרו אצלנו בגלריה אגוזי, הן בגלריה והן בבית המכירות הפומביות שלנו ולאחרונה גם דרך האינטרנט, המחירים נעים בין 20 דולר למיכל חרסינה ויקטוריאני מעוטר בהדפס ועד למאות דולרים למיכל עשוי כסף.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם יש ברשותכם, מיכל עוגיות עתיק דומה שברצונכם להעמיד למכירה דרכנו, לכל המרבה במחיר, באחת מהמכירות הפומביות השבועיות שאנו מקיימים דרך האינטרנט - צרו קשר במייל או בווטסאפ שלנו ונשמח לעמוד לשרותכם בעניין זה: egoziart@gmail.com  או  בווטסאפ:  054-7626439 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם ברצונכם לראות עוד מיכלים עתיקים לעוגיות שנמכרו בגלריה אגוזי לחצו על שורת הקישור הבאה: קופסאות עתיקות לעוגיות ממלאי גלריה אגוזי