גלריה לאומנות ולעתיקות בזיכרון יעקוב


 
 
 
 
 
לאחר 12 שנה בתל אביב, החלטנו לעבור לזיכרון יעקב ולהעביר גם את פעילות הגלריה שלנו לשם, המעבר של המכירות הפומביות שלנו לאינטרנט הפך את הניתוק מתל אביב לאפשרי, לראשונה מזה יותר מעשור. אומנם הפעלת הגלריה בטבורה של תל אביב, הייתה שנים רבות סוד ההצלחה שלה, אבל זירות המסחר המקוונות החדשות שקמו בשנים האחרונות, איפשרו לנו כגלריה וכבית מכירות פומביות להיפתח לקהל רחב יותר מכל רחבי הארץ ללא מחסומים של מרחק גאוגרפי. הפסטורליה והיופי של זיכרון יעקב היפנטו אותנו והקרבה לקהל לקוחותינו הצפוניים ששנים 'סבלו' מהריחוק מהמרכז משך אותנו צפונה, קרוב יותר לחיפה, קיסריה וישובים נוספים בהם יש לקוחות ועושר חפצי שרק מחכה שנמכור אותו לכל המרבה במחיר.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בפוסט זה אציג מעט מהרהיטים העתיקים, מכלי הכסף, מהשעונים העתיקים ומכלי החרסינה והזכוכית העתיקים שמכרנו בשנה האחרונה בגלריה אגוזי, מתוך תקווה לקבל למכירה חפצים עתיקים דומים למכירה בבית המכירות הפומביות שלנו. המסחר באומנות ובעתיקות עבורנו (עבורי ועבור אנשי הצוות שלי כולם) נובע מתוך תשוקה אמיתית לאסטתיקה המפוארת של העבר, לעידן אחר ורחוק בו ייצרו חלק מהחפצים היפים והמושקעים ביותר שיש.
 
ערים כמו חיפה למשל, עיר נמל מבוססת וגדולה, תמיד הוו כר פורה לחפצים עתיקים, תכשיטים ומטבעות זהב עתיקים ואינספור אוספים וירושות בהם יצירות אומנות חשובות מכל הסוגים. אני והצוות הנאמן שלי נשמח להכיר אספנים וסוחרים מאזור הצפון כמו גם בעלי פריטים או יורשים בעלי עיזבון המבקשים למכור את הפריטים שלהם דרך גלריה אגוזי שלה וותק רב ונסיון מקצועי עשיר במיוחד בקנייה ובמכירה של פרטי עיצוב ואספנות, יצירות אומנות וחפצים ותכשיטים עתיקים. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אתר האינטרנט העשיר של גלריה אגוזי מהווה כיום מוקד משיכה למרבית העוסקים בתחומי האומנות והעתיקות, הגלריה מקיימת ימי עיון, הרצאות וסדנאות כמו גם קורסים חצי שנתיים ללימודי שמאות והערכת אומנות ועתיקות, הן לאספנים והן לסוחרים כאחד (מידע על הקורסים השונים ניתן למצוא בקלות באתר האינטרנט של הגלריה תחת הכותרת: 'בית הספר') 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל חפצי האומנות ופרטי העתיקות הנמסרים לנו למכירה, קטן כגדול, זול כיקר, נבדקים ומקוטלגים על ידי בעל הגלריה יריב אגוזי וכל המידע הרלבנטי עבור כל חפץ או יצירה, נוצק ישירות לתוך הקטלוג המופיע באתר האינטרנט, לפני כל מכירה פומבית. דבר זה מקל על רוכשי הפריטים לקבל את מירב המידע המקצועי באופן מרוכז ונגיש כולל צילומים מקצועיים ותקריבים כמו גם דוח מצב ומידות ובכך לאפשר להם לרכוש בבטחה פריט כאילו אחזו בו במו ידיהם. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם יש ברשותכם חפצים ישנים ועתיקים, תכשיטים או מטבעות זהב, פרטי אספנות וחפצים עתיקים אחרים שברצונכם למכור תוכלו לשלוח לנו צילומים ומידות שלהם למייל
ואנו נחזור אליכם בהקדם, כתובת הדוא"ל שלנו הנה: egoziart@gmail.com 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כמו כן, ניתן להגיע לפגישת ייעוץ והערכה מקצועית חינם רק בתיאום מראש, עם יריב אגוזי, במשרדי הגלריה החדשים: 03-5277282 (שלוחה 1 או 3)