הסוד שכל מי שעוסק בהום סטיילינג חייב לדעת


מהו הום סטיילינג?
 
 
 
 
 
הום סטיילינג הנו מקצוע חדש יחסית ההולך ותופס תאוצה בקרב קהל הלקוחות הישראלי, ועיקרו הלבשת חללים פרטיים ומסחריים באבזור החלל המעוצב (אקססורייזינג), קניינות של פריטי עיצוב משלימים וריהוט. אולם אם בעבר מעצב אשר עסק בעיצוב פנים או בסטיילינג. של משרדים ודירות יוקרה היה היה חייב לכטט רגליים באינספור חנויות וינטאג', שווקי פשפשים וגלריות לאומנות או לממכר ענתיקות, כיום המרחב האינטרנטי מציע זירות מקוונות מרוכזות בהן מוצעים בכל יום מאות פריטי עיצוב ואספנות, אומנות ועתיקות בכל רמות איכות והמחיר ומעצב שמשכיל להשתמש בזירות אלה, יכול בנקל לאתר עבור פרוייקט כמעט כל דבר בעלות נמוכה ובכמעט אפס מאמץ.
 
 
 
 
 
 
כמו כן במרבית הזירות ניתן להפעיל 'סוכן חכם' שישלח לכם התראה למייל או לנייד כשיוצע למכירה פריט כדוגמת מה שאתם מחפשים ובכך יאתר עבורכם פריטים נחשקים בתוך ים החפצים המוצעים בשלל בתי המכירות הפומביות הרבים שפועלים כיום בכל רחבי המדינה. 
 
 
 
 
 
 
 
מחפשים איך לשדרג את הבית בלי להיכנס להוצאות? בגלריה אגוזי תוכלו למצוא אינספור אביזרים משלימים ופרטי עיצוב ישנים ועתיקים במחירים נמוכים ומתוך מבחר עשיר המתחדש על בסיס שבועי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 עיצוב וסטיילינג | עיצוב פנים | סטיילינג
 
 
 
 
 
 
 עיצוב פנים | מעצבת פנים | עיצוב מטבח | הום סטיילינג | עיצוב בית | עיצוב סלון
 
 
 
 
 
 
 
הסטייליג, הינו שילוב נכון של החפצים והריהטים בחללים השונים בבית או במשרד. הסטייליג מאפשר לכם לעצב מחדש את חלל, ליצור סגנון חדש ואישי, ללא צורך בשיפוץ יקר ובתקציב לא גבוה.
 
 
 
 
 
 
בשנים האחרונות גוברת גם בישראל המודעות לצורך בהום סטיילינג (הלבשת הבית) מקצועי כשלב הסופי בפרוייקט של שיפוץ או שידרוג חלל בייתי או מסחרי, במטרה ליצור חלל מעוצב ברמה אישית, שונה וייחודית. הלבשת הבית יכולה לסייע בטעויות תכנוניות שאין ביכולתנו לשנות אולם ניתן להצניע אותן בסידור נכון של גופי תאורה או רהיטים בחלל, שימוש בפרטי עיצוב ייחודיים שימשכו את תשומת הלב ועוד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפעמים נדרש עיצוב פנים יסודי ומקיף הכולל שיפוץ יקר ולפעמים מספיק עיצוב הום סטיילינג נקודתי והלבשת החלל בטקסטיל ופרטי עיצוב כדי להשיג מראה חדש ורענן יותר