גלריה אגוזי הפכה מוקד עליה לרגל לעוסקים בהום סטיילינג


 
 
 
 הום סטיילינג - הנו תהליך עיצובי הנוגע בפרטים גדולים כקטנים. במהלכו, יחד עם הלקוח 'מלביש' המעצב הנבחר את החלל הקיים, בין אם זו דירת מגורים או במשרד, בפריטי עיצוב וחפצים משלימים, שיחד עם טכסטיל הולם ותאורה נכונה יכולים לשנות לבלי הכר את העיצוב הקיים וזאת מבלי חובת השיפוץ המסורתי ובעלות נמוכה במיוחד. בפוסט זה אני מציג מבחר דוגמאות לחפצים שנרכשו על ידי מעצבים ומלבישי בתים לחללים אותם הלבישו - הום סטיילינג למתחילים.
 
 
 
 
עיצוב פנים עוסק בעיצוב הבית, כשהתהליך כולל שבירת קירות והחלפת הקיים שזהו תהליך יקר וארוך הגוזל זמן רב ומאמץ הן של אנשי מקצוע והן של בעלי הדירה, וכמובן שבמרבית המקרים, שיפוץ הכולל עיצוב פנים חדש לא יאפשר מגורים בחלל בזמן שמתבצעות בו עבודות השיפוץ עד תומן. "הום סטיילינג" חוסך בעצם את הזמן והלכלוך, אין צורך בפינוי הנכס ואין שבירת קירות או החלפה של כל הוא נישה בתוך תחום עיצוב הפנים העוסקת בעיצוב הבית באופן קליל ומהיר יותר, 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה זה הום סטיילינג ואיך יוצרים אותו?  ואיך עובד התהליך של הום סטיילינג? 
 
 
 
הום סטיילינג הינה פעולה שבעצם מלבישה את הבית או העסק מחדש מבלי לשפץ ולשבור קירות או להחליף את כל תכולת החדר או החלל המעוצב. ההום סטיילינג יכול להתמקד בחדר מסוים בבית, במשרד או בבית שלם על כל חדריו. הום סטיילינג מהווה כיום חלק בלתי נפרד מעולם עיצוב הפנים, אך בניגוד לתחום זה ולאדריכלות המסורתית, אין במקרה הנ"ל צורך בשיפוץ מאסיבי, הכולל שבירת קירות ושינוי החלל הפנימי. ההום סטיילינג מתרכז בהעמדת התאורה והריהוט, בחירת אריגים וטאפטים, הצבת פרטי עיצוב או חפצים ואביזרים משלימים, שישנו את עיצוב הפנים הקיים, ישדרגו אותו בעלות יחסית נמוכה ובזמן קצר וכמובן יביאו לידי ביטוי את טעמו האישי של בעל הבית באופן המייטבי.