תקנו עתיקות רק בישראל


 
 
 
בעשור האחרון הפכה מדינת ישראל לגן עדן חפצי עבור חובבי אומנות ואספני ענתיקות. השילוב בין מדינת הגירה שניקזה לתוכה עושר מדהים של חפצי אומנות, אריגים ורהיטים מכל רחבי תבל, יחד עם המיתון הזוחל בעשור האחרון המאלץ רבים להיפטר ולמכור את רכושם בזול, יצר מצב בו בכל שבוע מוצעים למכירה בכל רחבי הארץ מאות ולפעמים אלפי חפצים ישנים ועתיקים במחירים שנמוכים משמעותית ממחיריהם בחו"ל כרגע ללא צורך בטיסה או הובלה מסובכת ויקרה - זה זמין, זה זול וזה קורה כאן ועכשיו - המלצתי לכם, כנסו לאינטרנט וקנו.
 
 
 
 
 
אתר האינטרנט של גלריה אגוזי למשל, הפך כבר מזמן למרכז לאספנים ולמכירת אוספים ברשת בו ניתן למצוא ענתיקות ושלל מוצרי אספנות למכירה מירושות, עיזבונות ומאוספים פרטיים.
 
 
 
 
 
 
 האתר של גלריה אגוזי, הינו ערוץ דרכו גולשים המתעניינים בחפצים ישנים, פרטי עיצוב, ענתיקות, וחפצי ויטאג' יכולים לרכוש אותם בקלות ובזול מבלי לצאת מהבית.
 
 
 
 
 
 
 
החיפוש אחרי עתיקות ומכירתם דרך האתר שלנו הוא קל ופשוט, אם יש ברשותכם חפצי אומנות, יצירות ופרטי אספנות וענתיקות מכל סוג שהוא שברצונכם למכור, שלחו לנו למייל של גלריה אגוזי צילומים שלהם ופרטי התקשרות שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם להמשך טיפול: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם אתם חובבי וינטג' ועתיקות - שיטוט קצר ברחבי האינטרנט יגלה לכם שהחנויות שבהן תמצאו את הפריטים הכי שווים לא נמצאות יותר בשוק הפשפשים או ברחוב בן יהודה בתל אביב, אלה ברחבי הרשת, ושם מחכים לכם אלפי פריטים מקוטלגים, מצולמים ומתומחרים לנוחותכם - רק לבחור, ולקנות, לשלם ולהזמין עם שליח הביתה.
 
 
 
 
 
 
 
מהיום כבר אין צורך להרחיק עד צרפת, בלגיה או אנגליה כדי להנות מחוויית הטיול והקניה בשוק ענתיקות אירופאי ולסחוב ארצה עתיקות וחפצי אומנות במטוס - יש בישראל שפע עצום של פריטים עתיקים, נגישים וזמינים, קרוב אליכם וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להכין לעצמכם כוס קפה טוב עם קערה של פחממות איכותיות, להתיישב מול המחשב עם כרטיס אשראי ולהתחיל לשוטט באתרים של בתי מכירות פומביות ישראלים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 תכלס -  חנויות הווינטג' והעתיקות הכי שוות בארץ עברו לפעול באינטרנט כך שבפועל שוק הפשפשים ברובו כבר עבר מזמן למכור באינטרנט
 
 
 
 
 
 
 
 
 אם יש לכם חפצי אמנות, ציורים ופסלים, ענתיקות, פריטים ישראלים ישנים, פורצלנים וקריסטלים, קרמיקות וכלי כסף ישנים או עתיקים וחפצים שונים שמיועדים למכירה, אנו מקבלים למכירות הפומביות שלנו בכל שבוע מאות פריטים כאלה, ונשמח לקבל גם מכם - ניתן (ורצוי) לצלם ולשלוח לנו את צילומי החפצים למייל של הגלריה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי:  egoziart@gmail.com