מכירה נבונה של תכשיטי זהב - אל תמכרו בזול


 
פוסט חשוב על מכירת זהב במחיר נהדר (משתלם) 
 
 
 
 
 
 
אם החלטתם לממש את הזהב שברשותכם אל תתפתו למכור אותו מהר כי במרבית המקרים ישלמו לכם עבור תכשיטי הזהב הישן שלכם את מחירו כחומר גלם להתכה, האפשרות השנייה היא למכור את התכשיטים שברשותכם, במכירה פומבית, לכל המרבה במחיר כתכשיטים לענידה ואז ערכם גבוה יותר והתמורה שתקבלו עבורם, גם בניכוי עמלת בית המכירות הפומביות, תהיה גבוהה יותר. פוסט חשוב לכל מי שמתכנן למכור תכשיטי זהב ישנים או עתיקים. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם יש לכם בבית תכשיטים שאין לכם מה לעשות איתם וסתם זרוקים במגירה או בתיבת התכשיטים על השידה, תכשיטים מזהב או מכסף או מכל חומר אחר כגון: פנינים, ענברים, אבני טורקיז ועוד, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהגיע לפגישת הערכה מקצועית חינם עם יריב אגוזי במשרדי גלריה אגוזי. נשמח להציע אותם לקהל לקוחותינו במכירה פומבית לכל המרבה במחיר - צלצלו עוד היום לתיאום פגישה: 03-5277282 (שלוחה 1 או 3)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם אתה קונה זהב ומטבעות זהב? אתה מוזמן לעשות את קניית הזהב אצלנו, בגלריה אגוזי, בכל שבוע עורכת הגלריה מכירה פומבית בה מוצע בין השאר זהב מכל הסוגים (מטבעות זהב, מדליות זהב, חפצים מזהב כגון קופסאות זהב ופודריות זהב, זהב שבור, שיני זהב וכתרים מזהב, תכשיטי זהב יד שנייה ותכשיטי זהב ופלטינה עתיקים, מטילי זהב, שעוני יד עשויים זהב, שעוני כיס מזהב ועוד)  מחיר הפתיחה אטרקטיבי והמלאי מתחדש בכל שבוע.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מחפשים טבעת זהב עתיקה? אולי טבעת אירוסין עתיקה? בגלריה אגוזי  - מבחר הגדול בישראל של תכשיטים עתיקים ותכשיטי זהב משובצים יד שנייה כולל טבעות זהב עתיקות לנשים ולגברים לרבות טבעות אירוסים עתיקות וייחודיות 
 
 
 
 מכירת תכשיטי זהב ישנים - מי קונה זהב ישן ? כגון טבעות אירוסין עתיקות