חנות העתיקות הכי טובה בארץ


 
 
 
 
רבים שואלים אותי, איפה נמצאת חנות העתיקות הטובה בישראל? והתשובה שמפתיעה אותם תמיד היא, שהחנות הזו נמצאת באינטרנט.
אם עד לפני מספר שנים עוד שקק שוק הפשפשים ביפו העתיקה חיים, וברחוב בן יהודה בתל אביב פעלו במרץ גלריות לאומנות ואינספור סוחרי עתיקות הרי שבשנים האחרונות עברה זירת המסחר באומנות, בתכשיטים ובענתיקות למרחבי האינטרנט.
 
 
מה שזירז מאד את התהליך הזה היו בעיקר זירות מסחר מקוונות שריכזו את מרבית אם לא כל בתי המכירות בישראל ואיפשרו לקונה הישראלי לרכוש תכשיטים עתיקים או יצירות אומנות ועתיקות מהנוחות של ישיבה מול מסך מחשב או מהאייפון שבידו, מבלי לצאת מהבית, בקלות ובנוחות שלא ידע קודם.
 
הקהל הישראלי נחשף עקב כך לכמות הולכת וגדלה של סחורה המוצעת למכירה בו זמנית, מה שגרם לשיכלולו של שוק האומנות בישראל תוך פרק זמן של כשנתיים והתוצאה כיום היא שמרבית המסחר בישראל בתחומי העתיקות, האומנות והאספנות עבר למעשה להתנהל בזירה המקוונת ולא בצורת הקמעונאות הישנה והמסורתית. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי עורכת בכל שבוע! מכירה פומבית גדולה באינטרנט, בכל מכירה כזו, מוצעים למכירה, לכל המרבה במחיר, מאות פרטי עיצוב ואספנות ישנים ועתיקים ויצירות אומנות פלסטית ודקורטיבית מכל רחבי תבל לרבות אומנות ישראלית. לכן אנו פונים בכל שבוע לציבור הרחב כדי לקבל ממנו חפצים, תכשיטים, מטבעות זהב ויצירות אומנות למכירה. אם יש ברשותכם פריטים בעלי ערך אומנותי או אספני שברצונכם למכור, נשמח שתצרו עמנו קשר למייל של הגלריה: egoziart@gmail.com - בפוסט זה אציג בפניכם דוגמאות לפריטים עתיקים שנמכרו דרכנו בתקופה האחרונה.
 
 
 
 
  ניתן לשלוח לנו צילומי הפריטים שברצונכם למכור למייל: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ניתן ורצוי לשלוח לנו לכתובת הדוא"ל של הגלריה את צילומי החפצים שברצונכם להעמיד למכירה דרכנו כצעד ראשוני, בין אם מדובר במטבעות או מדליות זהב ישנות, חפצים עתיקים כגון כלי קריסטל, כלי פורצלן או כלי כסף עתיקים, פרטי יודאיקה או תכשיטי זהב ויהלומים וכמובן ציורים ופסלים ונציג מטעם גלריה אגוזי יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישת הערכה מקצועית (חינם) עם מר יריב אגוזי, ואז אם תרצו, תוכלו להשאיר את הפריטים במשרדי הגלריה למכירה הפומבית הקרובה (בכל שבוע נערכת מכירה פומבית גדולה של מה שנמסר לגלריה באותו שבוע).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 נשמח לקל מניפות עתיקות, חפצי שנהב ישנים ועתיקים שיוצרו לפני 1950 (מאפריקה, הודו, יפן וסין) כמו גם שנהב אירופאי עתיק, כלי כסף מכל הסוגים וכן, גם פריטים מוכספים, כלי חרסינה וקריסטל עתיקים, כלי זכוכית של יצרנים חשובים כגון: דום, לליק, טיפאני וגאלה. אריגים נדירים, מניאטורות מצויירות וכמובן פרטי יודאיקה, בצלאל וחפצי פולקלור יהודי עתיקים.
 
 
 
 
 
 יש לנו תמיד לקוחות שמחפשים לרכוש אומנות רוסית עתיקה, מציורים ופסלי ברונזה ועד לכלי כסף ותכשיטים איכותיים
 
 
 
 
 
 
 
 
וכמובן אחת ההתמחויות הגדולות שלנו היא בתחום ממכר התכשיטים, החל מתכשיטי זהב ויהלומים יד שנייה ועד תכשיטים עתיקים בני מאות שנים, לרבות כמובן שעוני כיס עתיקים מזהב ושעוני יד יוקרתיים מכל הסוגים.