איפה אפשר להשיג טבעות אירוסין עתיקות?


 
 
 
 
 
 
אם תמיד חלמת לקבל הצעת נישואין עם טבעת עתיקה וייחודית? או אם אתה מחפש לקנות לארוסתך טבעת עתיקה מיוחדת ובעלת היסטוריה? הגעתם למקום הנכון. בגלריה אגוזי ניתן למצוא מבחר עשיר של טבעות אירוסין ישנות ועתיקות, מכל התקופות ומכל הסגנונות (ובכל רמות המחירים), בפוסט רומנטי זה, אציג מספר דוגמאות לטבעות אירוסים שנמכרו דרכנו בגלריה אגוזי, בשנה האחרונה.
 
 
 
 
 בגלריה אגוזי אנחנו מתמחים בקניה ובמכירה של תכשיטים ישנים ועתיקים לרבות טבעות אירוסין ישנות ועתיקות. החל מטבעות פלטינה וכלה בטבעות זהב על כל גווניו (זהב אדום, ורוד, צהוב או לבן), מטבעות משובצות ביהלום בודד (טבעת סוליטר) ועד טבעות בדגמים קלאסיים כגון טבעות בדגם 'דיאנה' עם ספיר כחול במרכז וסביבו משובצים יהלומים.
 
 
 
 מידי פעם אנחנו מקבלים טבעות עתיקות המשובצות בקשת של יהלומים ולפעמים מקבלים טבעות המשובצות יהלומים בכל היקף הטבעת וכמובן יש לנו מבחר נאה מאד של טבעות אירוסין עשויות זהב ומשובצות לא רק ביהלומים אלה גם באבני חן צבעוניות שונות כגון: אקווה מרין, אמטיסט, רובי, טורמאלין, סיטרין ועוד.
 
 
 
 
כל הטבעות עוברות תהליך הערכה מקצועי ובדיקה של מומחה המוודא את טוהר הזהב, גודל היהלומים וסוג אבני החן 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 חשוב לזכור נקודה חשובה, אלו לא טבעות חדשות, אנחנו בגלריה אגוזי, לא מייבאים אותן ולא מייצרים אותן, אלו כולן טבעות אירוסים ישנות או עתיקות וככאלה מחובת הקונה לבדוק את שלמותן ומצבן טרם הרכישה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
למעבר למלאי הגלריה ולצפייה בכל הטבעות שיש לנו בגלריה אגוזי, לחצו על שורת הקישור הבאה:  טבעות ממלאי גלריה אגוזי