הדרך הכי טובה למכור את כלי הכסף שלכם


 
 
יש לכם כלי כסף ישנים או עתיקים שבכוונתכם למכור? ירשתם סכו"ם כסף ישן או קערת כסף עתיקה שאין לכם בה צורך? בגלריה אגוזי אנו מתמחים במכירות פומביות של כלי כסף ישנים ועתיקים מכל הסוגים. נשמח לקבל מכם כל חפץ עשוי כסף ולהעמידו למכירה דרכנו לכל המרבה במחיר. בפוסט זה אציג דוגמאות לכלי כסף עתיקים ואיכותיים במיוחד שנמכרו דרכנו בחודשים האחרונים.
 
 
 
 
 
 
 
 
יריב אגוזי מתמחה במתן הערכת שווי לדברי ערך עתיקים עשויים כסף 03-5277282 (שלוחה 1 או 3) כמו כן ניתן ורצוי לשלוח צילומים למייל של גלריה אגוזי לפני הפגישה: egoziart@gmail.com 
 
 
כל כלי כסף עובר תהליך של בדיקות לגבי גילו, זיהוי מדינת המקור והיצרן, טוהר הכסף, איכותו, משקלו, שלמותו ועוד ורק בסופו ניתנת המלצה למחיר פתיחה במכירה פומבית והמלצה על מחיר ההערכה שיופיע לצידה בקטלוג. 
 
 
 
 
 
 
יש ברשותכם כלי כסף ישנים או עתיקים? פנו לגלריה אגוזי לקבלת הערכות ולבדיקת ערכם לפני מכירה: 03-5277282 (שלוחה 1 או 3)
 
 
 
 
 
 
כל המידע שנאסף על ידי המומחים של בית המכירות נוצק לתוך גוף הקטלוג ועוזר בכך לרוכשים הפוטנציאלים להחליט לגבי הרכישה בצורה בטוחה ומושכלת יותר. 
 
 
קיבלתם חפצי אומנות עתיקים מכסף בירושה? פנו להערכת כלי כסף ויודאייקה על ידי מומחה בגלריה אגוזי 03-5277282 
 
 
 
כלי כסף עתיקים למכירה
 

 
 
 
 
לגלריה אגוזי יש אלפי לקוחות מישראל ומרחבי העולם, הן אספנים פרטיים והן סוחרים ובעלי גלריות 
 
 
מכירת כלי כסף ישנים ועתיקים בגלריה אגוזי
 
 
 
 
 
 
 
מחפשים אספן שקונה כלי כסף עתיקים?  לנו יש מאגר גדול מאד של לקוחות שמחפשים לרכוש כלי כסף מכל הסוגים, אם יש ברשותכם חפצים ישנים או עתיקים מכסף נשמח לקבלם למכירה דרכנו (גלריה אגוזי)
 
הערכת כלי כסף לצורך מכירה - על ידי מומחה, רק בגלריה אגוזי (03-5277282 שלוחה 1 או 3) 
 
 
 
מכירת כלי כסף איך זה עובד? 
 
יש לנו לקוחות ואספנים שמחפשים לקנות מוצרי כסף שונים, ישנים או עתיקים כגון: תכשיטי כסף, שרשראות כסף, תליוני כסף, טבעות כסף, מטבעות כסף, דולר כסף, מטבעות ישנים מכסף, חפצים עתיקים ישנים מכסף, אוספים ועיזבונות של כלי כסף, כפיות כסף, מזלגות כסף, כפות כסף, סכיני כסף. קונים גם: חפצי כסף ישראלי, כסף גרמני, כסף אנגלי, כסף אוסטרי, כסף רוסי, כסף 925, כסף טורקי, כסף פרסי, כסף עיראקי, כסף הונגרי, כסף פולני, פריטי יודאיקה כמו: פמוטים, כוסות קידוש, חנוכיות כסף, מגדלי בשמים, סביבוני כסף, ועוד.