אספנות של כלי מתכת עתיקים מתקופת סגנון האט נובו


   
אספנות של כלי מתכת עתיקים מתקופת סגנון האט נובו
 
 
 
 
 
בשנה האחרונה מכרנו לא מעט פרטי מתכת עתיקים ויפים במיוחד שיוצרו בתקופת סגנון הארט נובו בעיקר סביב שנת 1900 בקירוב. בפוסט זה אציג חלק מהם, פוסט נהדר לכל חובבי הסגנון ולאספני ארט נובו במיוחד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בארץ אומנם יש מספר אספנים של פרטי ארט נובו אבל עדיין מדובר במספר זעום יחסית לחו"ל, מאידך יש בישראל עושר חפצי גדול של פריטים עתיקים מהתקופה, לכן דווקא בישראל, ניתן למצוא מבחר גדול של פריטי ארט נובו איכותיים במחירים הנמוכים משמעותית מאחיהם בנכר.
 
 
מרבית הפריטים האיכותיים יוצרו על ידי יצרנים מובילים של התקופה כגון: 'אוריביט', קייזרצין', 'W.M.F', גוסטאב קירשנר ואחרים, אולם יש גם פריטי איכות לא חתומים שעדיין יוצרו ברמת גימור גבוהה מאד כיאה לתקופה בה נוצרו.
 
 
בגלריה אגוזי כל חפץ עתיק כזה עובר בדיקה הערכה וקיטלוג מקצועי כולל צילומים וצילומי תקריב המוזנים לקטלוג באתר האינטרנט העשיר שלנו, דבר שיכול לעזור רבות בבחירת הפריט אותו אתם מבקשים לרכוש. במידה ועדיין יש לכם שאלות לגבי חפץ כזה או אחר, נשמח לענות על כל שאלה בטלפון או במייל: 03-5277282 (שלוחה 1 או 3)
 
 
וכמובן אם יש ברשותכם חפצים עתיקים מתקופת הארט נובו, לרבות ציורים ופסלים, תכשיטים ואריגים, נשמח לקבלם למכירה פומבית דרכנו בהקדם.