מכירת תכולות ירושות ועזבונות - איך עושים את זה נכון?


 
 
 
אם ירשתם דירה שיש בה חפצי אומנות או חפצים עתיקים, יש בפניכם שתי אפשרויות, הראשונה (והפחות מומלצת) לפנות לאחד מאלה שמפרסמים עצמם כ: "מתמחה ומבצע פינוי וקניית תכולת דירה", "פינוי תכולות ירושות ועזבונות" ולמכור לו בנזיד עדשים את האוצרות שירשתם, הוא אגב במקרים רבים יעביר לגלריות או לבתי מכירות פומביות את החפצים היקרים שקנה מכם בגרושים וימכור אותם שם בכסף מלא. האפשרות השנייה היא לפנות לאחד מבתי המכירות הפומביות הפועלים בארץ והמתמחים במכירה של אומנות ועתיקות, לבקש מהם הצעת מחיר או הערכה לפריטים ולמסור אותם למכירה פומבית לכל המרבה במחיר, בשל העובדה שבית המכירות לא קונה מכם את הפריטים אלה מרוויח עמלה על הסכום שיושג - האינטרס של בית המכירות שזור באינטרס שלכם, שלא כמו אותו בחור ש/"קונה הכל ומפנה תכולות במזומן" שכל עיקרו זה לקנות מכם בשקל משהו ששווה מליון.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אחת הטעויות הרווחות של יורשי נכסים היא להזמין קונה ירושות או מפנה ירושות. אם התמזל מזלכם וירשתם דירה המכילה חפצי ערך, יצירות אומנות, חפצים ורהיטים עתיקים ועוד, חפצים שבפועל אין לכם בהם צורך ואתם מעדיפים למכור את התכולה ולפנות את הנכס להשכרה או לצורכי מכירה, חשוב שתדעו שאחת הטעויות המרכזיות של מי שזקוק לשירות של פינוי של הנכס היא שהוא לא בודק מה בעצם יש בתכולת הבית?
 
הדירה או הבית אותו ירשתם, עלול להכיל אינספור חפצים בעלי ערך אומנותי, או אספני או מסחרי, ומכירת התכולה למפנה תכולות בעבור סכום צנוע בחופזה יוביל אתכם להפסד כספי משמעותי.
ניתן להפיק ממכירת הפריטים המצויים בדירה כסף רב אם רק תפעלו באופן שקול ומחושב..
 
 
 
 
במרבית המקרים אותו 'מפנה תכולות' או ' קונה ירושות במזומן' יגיע לדירה בגפו או עם פועל, יעשה סיבוב מהיר ויפטיר שהפינוי מסובך ויקר, ושאין בתכולה חפצי ערך משמעותיים ועוד יבקש כסף על הפינוי, מה שהוא לא יספר לכם זה, שמיד לאחר הפינוי הוא יברור את המוץ מן התבן, ימכור את מרבית החפצים בשוק הפשפשים אבל את האוצרות שזיהה יעביר לסוחרים ולבתי מכירות פומביות ושם ימכור אותם בהרבה כסף. אני מכיר אינספור סיפורים אמיתיים שתכולה שנמכרה בכמה אלפי שקלים הניבה לקונה מאות אלפים רק מכלי כסף וחפצי אומנות נדירים שהיו בה מבלי שלבעלים או ליורשים היה מושג מה הם מוכרים בחופזה לאותו 'מפנה דירות' 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם אתם זקוקים לשירות של פינוי תכולת דירה או שיש לכם עיזבון או ירושה למכירה, המתינו מעט, צרו קשר עם נציגים של בית מכירות פומביות המתמחה בכך וקבלו הצעת מחיר עבור החפצים, במרבית המקרים צלמו את תכולת הדירה, חדרים חדרים אפילו בערמות, מומחה בעל וותק ונסיון יוכל להבחין אם יש בתכולה חפצים בעלי ערך כספי שיצדיקו למכור אותן בנפרד או לא. כל שעליכם לעשות זה לשלוף את הטלפון הנייד, לצלם את התכולה והקירות, את השטיחים, הרהיטים, התמונות וחפצי הנוי ולשלוח לכתובת הדוא"ל של בית המכירות בליווי פרטי ההתקשרות שלכם - את השאר יעשו המומחים של בית המכירות.
 
בגלריה אגוזי נשמח לתת לכם את השירות הזה ובחינם - 03-5277282 או צילומים למייל של הגלריה: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פוסט חשוב העוסק בפינוי תכולת דירה ופינוי בתים