מכירת עיזבון או ירושה שמכילה אומנות, תכשיטים או חפצים עתיקים


 
 
אם ירשתם דירה או בית על תכולתם, או עיזבון ובו יצירות אומנות וחפצי ערך אחרים עומדות בפניכם מספר ברירות:
למכור את תכולת הבית לרבות חפצי הערך במכירת חצר לכל המרבה במחיר מבלי להבין מה אתם מוכרים
למכור כל פריט בנפרד, טיפין טיפין באינטרנט באתרים כמו 'מרמלדה' או 'לוח יד שתיים'
למכור את הפריטים לקוני ירושות / מפני תכולות או חברות שעוסקות בפינוי בתים במזומן ושוב ללא כל הבנה מה באמת אתם מוכרים ומה הערך האמיתי של כל פריט
למכור לאלטזאכן השכונתי בנזיד עדשים...או להשליך לפח ובפועל לזרוק כסף לזבל. . וישנה עוד חלופה: לפנות לבית מכירות פומביות המתמחה בכך!
 
 
 
 
 
 גלריה אגוזי בהנהלת יריב אגוזי הנו בית מכירות פומביות המתמחה בין השאר במכירה פומבית שבועית של תכולות דירה, ירושות ועיזבונות וחפצי אומנות המגיעים מבתים פרטיים לכל המרבה במחיר (תמורת עמלה)
 
ניתן לשלוח לנו צילומי התכולה והיצירות או החפצים שברצונכם להעמיד דרכנו למכירה פומבית ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל המידע הרלבנטי להמשך טיפול.
 
בכל שבוע נערכת מכירה פומבית גדולה ובה כל החפצים שנמסרו לנו באותו השבוע
 
לכל מכירה נבנה קטלוג אינטרנטי ובו צילומים ותיאור מפורט ככל הניתן של כל חפץ, תכשיט או יצירה, לרבות מחיר הפתיחה בה היא תועמד למכירה פומבית וכמובן הערכה של השווי של פריט דומה בחנות או בגלריה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מרבית היורשים של תכולת בית או תכולה של דירה שיש בה גם חפצי ערך, לא יארגנו בחצר האחרורית או בחניה מכירת חצר כפי שנהוג בארצות הברית, גם מכירת החפצים דרך לוח מקוון ברשת אורכת זמן, משא ומתן מתיש ומביאה עמה כל מיני טיפוסים מפוקפקים שלא ממש תרצו שיכנסו אליכם הביתה
גם למכור בגרוש וחצי תכולה למפני תכולות או קוני ירושות אינו צעד חכם ומרבית סוחרי האלטאעזכן לא ישלמו יותר מידי עבור הדברים.
 
בבית מכירות פומביות המתמחה במכירת חפצי ערך ועובד על בסיס עמלת הצלחה, תוכלו לקבל שירות שבו האינטרס של בית המכירות שזור בשלכם ויחד למקסם ככל הניתן את מכירת התכולה, הירושה או העיזבון במכירה פומבית לכל המרבה במחיר!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ליצירת קשר עם צוות הגלריה: 03-5277282 שלוחה 1 או 3
 
כמו כן ניתן (ורצוי) לשלוח לנו למייל של גלריה אגוזי את צילומי החפצים והיצירות מהתכולה או העיזבון: egoziart@gmail.com