איפה מתקיימות בישראל מכירות של חפצי אומנות או עתיקות?


 
 
איפה מתקיימות מכירות של חפצי אומנות?
 
 
המקום הטבעי לחפש בו יצירות אומנות, תכשיטים עתיקים, מטבעות זהב או חפצי אומנות עתיקים לקניה או למכירה הוא בתי המכירות הפומביות הרבים הפועלים בארץ, בשנים האחרונות, בגלל מגוון סיבות שונות, עלה מספרם של בתי המכירות הפומביות בישראל באופן ניכר, ורובם מפגינים נוכחות אינטרנטית בולטת הן בזירת הקמעונאות המסורתית ובעיקר בזירת המסחר המקוונת. למרבית בתי המכירות הפומביות המובילים בארץ, יש אתרי אינטרנט כמו גם קטלוגים מקצועיים, עשירים ומגוונים, לתוכם נוצק כל המידע שזמין לבית המכירות, ובשילוב מחירים אטרקטיביים הנובעים משוק משוכלל ותחרותי במיוחד הם מהווים כר פורה לזירת מסחר שוקקת ומרתקת עבור סוחרים ואספנים כאחד, הן מישראל והן מרחבי תבל.
מקומות נוספים שבהם נמכרים חפצי אומנות הם הגלריות לאומנות, שבהן באופן טבעי המבחר מצומצם יותר ומחייב הבנה מעמיקה יותר בתחום, מה גם שהגמישות במחיר בגלריות המסורתיות גבוה יותר במרבית המקרים ופחות תחרותי מן הסתם.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי נוסדה בשנת 1983 והיא מתמחה במכירת חפצי אומנות, עתיקות, תכשיטים ופרטי אספנות שונים שמקורם באוספים פרטיים, ירושות ועיזבונות.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
באתר זה תוכלו למצוא מידע שימושי רב על האוספים החדשים הנמסרים לנו למכירה, הן בחנויות לרכישה מיידית והן בבית המכירות הפומביות שלנו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גלריית אגוזי בתל אביב שהוקמה בשנת 1983, בהנהלת יריב אגוזי, עורכת כ-60 מכירות פומביות בשנה (בממוצע נערכת מכירה פומבית בכל שבוע). מכירות בהן מוצעים למכירה אלפי חפצי אומנות, פריטים עתיקים, אומנות ישראלית ובינלאומית ותכשיטים רבים (בינהם תכשיטים עתיקים ותכשיטים יד שנייה), כמו גם שפע של פריטי אספנות ועיצוב שונים.
במכירות אלו משתתפים מאות חובבי אומנות ועתיקות, סוחרים ואספנים מכל הארץ ומחו"ל.
משרדי הגלריה עברו לאחרונה מתל אביב לטירת שלום בנס ציונה 03-5277282