אם אתם מחפשים לקנות פריטים עתיקים


 
 
 
 
אם אתם מחפשים לקנות פריטים עתיקים כגון: כלי פורצלן עתיקים, כלי כסף עתיקים, חפצים עתיקים משנהב או אמייל או שיש לכם כלים או פסלים עתיקים שאתם רוצים למכור? נשמח לעמוד לשרותכם, בגלריה אגוזי, לתת לכם הערכה מקצועית בכמה כל פריט יכול לעמוד למכירה פומבית כדי להמכר לכל המרבה במחיר באחת מהמכירות הפומביות השבועיות שלנו. לתיאום פגישת הערכה מקצועית (חינם) בתיאום מראש בלבד: צרו קשר 03-5277282 (שלוחה 1 או 3) או שלחו לנו את צילומי החפצים שברשותכם כולל מידות למייל שלנו: egoziart@gmail.com ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  בגלריה אגוזי אנו מתמחים בן השאר במכירה של חפצי אומנות דקורטיבית עתיקים מכל הסוגים. אם אתם מחפשים לקנות פריטים עתיקים  או שיש לכם כלים או פסלים עתיקים שאתם רוצים למכור? נשמח לעמוד לשרותכם, בגלריה אגוזי 03-5277282 (שלוחה 1 או 3) או במייל שלנו: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  בצילומים בפוסט זה דוגמאות לחפצים עתיקים שנמכרו אצלנו בגלריה אגוזי בשנה האחרונה (משרדנו עברו כעת לטירת שלום בנס ציונה) 03-5277282
 
 
 
 
 
 
 
 
 אם אתם תושבי אחד הישובים שבין ראשון לציון ויבנה, כגון: רחובות, נס ציונה, טירת שלום, ראשון לציון, אירוס, בית עובד, בית חנן, כפר אהרון, וישובי המועצה האזורית גן רווה (נטעים, עיינות, גאליה, כפר הנגיד או קיבוץ פלמחים) ועוד ואתם אוהבים לאסוף פרטי ארט דקו עתיקים, נשמח שתבקרו באתר האינטרנט העשיר שלנו, בכל שבוע נערכת דרכנו מכירה פומבית גדולה באינטרנט ובה חפצי אומנות, עתיקות ואספנות מאוספים פרטיים, מירושות משפחתיות ועיזבונות מכל רחבי הארץ.
כמו כן גלריה אגוזי מקיימת בכל שנה ארועים מיוחדים לאוהבי תרבות, אומנות ועיצוב כגון הרצאות, סדנאות לימוד וקורסים בנושאי הערכת אומנות, עתיקות ואספנות (הקורס הבא יערך כאמור בטירת שלום בנס ציונה)