גלריה אגוזי עברה מככר המדינה בתל אביב לטירת שלום בנס ציונה


 
 
 
 
 
גלריה אגוזי הוותיקה עוברת מככר המדינה בתל אביב לטירת שלום בנס ציונה
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים רלבנטים בתחומי האומנות, האספנות והעתיקות.
 
 
 
 
 
 
אם יש ברשותכם חפצי אומנות, פרטי עיצוב ואספנות ישנים, פריטים עתיקים ותכשיטי זהב שברצונכם למכור. תוכלו לקבל עבורם הערכה מקצועית (חינם) בתיאום מראש עם אחד מעובדי הגלריה, במידת הצורך נשמח לקבל מכם באופן מקדמי, צילומים ומידות של החפצים למייל שלנו כדי שמומחה חיצוני מטעמנו יוכל גם הוא לעזור בהערכת החפצים מבחינה אומנותית וכספית.
 
 
 
 
 
לגלריה אגוזי קשרים עם מיטב אנשי המקצוע בתחום האומנות והעתיקות, החל ממשחזרים אומנותיים (רסטוראטורים) וכלה באנשי מיסגור, הובלה מקצועית של אומנות ועתיקות ואפילו אנשי ביטוח המתמחים בפוליסות לאוספי תכשיטים, אומנות ועתיקות. כל המידע נוצק לאתר זה ואנחנו נשמח להמליץ ולכוון אתכם במידת האפשר לבעל המקצוע המומלץ עבורכם.
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי חרתה על דגלה להרחיב כמה שניתן את קהל חובבי האומנות והעתיקות בישראל, לשם כך הקמנו בית ספר מקצועי, ללימודי הערכה ושמאות של חפצי אומנות, פרטי עתיקות ותכשיטים, הנחשב לטוב מסוגו בישראל. בית הספר מקיים במהלך השנה מגוון קורסים והשתלמויות בתחומים שונים, לרבות קורסי התמחות למתקדמים. אנחנו פועלים מתוך אמונה אמיתית, שהעלאת המודעות והרחבת הידע והניסיון בקרב חובבי האומנות והתרבות בישראל, תעלה את רמת המקצוענות בתחום ותשכלל את שוק האומנות בישראל בעתיד.
 
 
 
 
 
מרבית מעריכי האומנות ושמאי חברות הביטוח העובדים כסוקרים, עברו הכשרות אצלנו בגלריה. וצוות הגלריה שלנו עומד לרשות חברות ביטוח ושמאים בכל הנוגע במתן חוות דעת והערכות מקצועיות.
 
 
 
 
 
 
בשנים האחרונות גדל והשתכלל שוק האומנות בישראל והאספנים החדשים שהחלו לפעול בו מחפשים הדרכה והכוונה מקצועית, הן ברכישה נכונה של יצירות והן בבנייה מושכלת של אוסף אומנות או עתיקות. בגלריה אגוזי תוכלו למצוא בית של ממש בנושא זה ולקבל ייעוץ והכוונה מקצועית בתחומי ההתמחות של הגלריה, במידה והדבר נופל מחוץ לתחום שלנו, נדע להפנות אותכם לאנשי המקצוע המתאימים.
 
 
 
 
 
 
בגלריה אגוזי נשמח לעזור ולייעץ למבקשים להשתלב כעוסקים בשוק האומנות והעתיקות בישראל, הן בעבודה בחנויות לעתיקות, גלריות לאומנות ואוצרות ועד לעיסוק במסחר רגיל או מקוון בפלטפורמות האינטרנטיות השונות.
 
 
 
 
 
 
 
בגלריה אגוזי רכשנו ידע מעשי וצברנו נסיון רב בכל הנוגע בשיחזור ובשימור של יצירות אומנות מכל הסוגים ולגלריה קשרי עבודה אדוקים עם מיטב משחזרי האומנות בישראל מהמובילים בתחומם. רשימה מרוכזת של כל אלה ניתן למצוא כאן באתר תחת הכותרת: 'אנשי מקצוע מומלצים'.
 
 
 
 
 
 
באתר זה תוכלו למצוא אנציקלופדיה ייחודית לתחום האומנות, האספנות והעתיקות, ה-'אגוזיפדיה'. בה תוכלו להרחיב את ידיעותיכם במגוון הולך וגדל של מונחי יסוד ומושגים מקצועיים מעולם האספנות, האומנות והעתיקות, בעברית פשוטה, בליווי צילומים ובהסבר פשוט וברור. במידה ולא מצאתם את המונח אותו חיפשתם, נשמח לשמוע מכם בדוא"ל שלנו ולאתר עבורכם מידע רלבנטי ואפילו ליצור מונח חדש במידת הצורך.
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי מקדמת בברכה שיתופי פעולה בינה ובין תלמידים וסטודנטים לאדריכלות ולעיצוב פנים. אנחנו בגלריה אגוזי, מאמינים שצריך להכשיר דור איכותי ומקצועי של אדריכלים ומעצבים, דור שיבין ויעריך אומנות, חפצי עיצוב, אספנות ועתיקות וידע לשלב אותם בחללים פרטיים וציבוריים כאחד.
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי מציעה שירותי מתן הערכות שווי מקצועיות ליצירות ואוספים, הן לחברות והן לעורכי דין המנהלים ירושות ועיזבונות כמו גם חוות דעת לבתי משפט וחברות ביטוח, לקבלת הצעת מחיר יש לפנות לכתובת הדוא"ל: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
בגלריה אגוזי צוות אנשי מקצוע המתמחה בין השאר בהערכה אומנותית וכספית של תכשיטים, מדליות ומטבעות מזהב. אם יש ברשותכם חפצי זהב שברצונכם לממש ולמכור, תוכלו לקבל הערכה מקצועית (חינם) בתיאום מראש בטלפון: 03-5277282
 
 
 
 
 
 
בעקבות העלאת המודעות בשנים האחרונות לנושא גזל יצירות האומנות ולאוספים הרבים ששדדו הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. גלריה אגוזי שמה לה למטרה חשובה לעזור ולשתף פעולה עם כל גוף הפועל להשבת נכסי נספים ולאיתור יצירות אומנות שנגנבו במהלך תקופת השואה.
 
 
 
 
 
 
בלבו של אתר זה, פועם מאגר מידע הולך וגדל על אמנים, חלקם פחות מוכרים. אנחנו מלקטים במשך שנים מידע על מרבית האמנים שפעלו בארץ משנותיה הראשונות ומקווים להפוך במהלך השנים את המאגר הזה למרכז המידע הטוב מסוגו ובמקביל להנציח אמנים נשכחים רבים וטובים שלא הצליחו לשמר את מורשתם האומנותית.
 
 
 
השירות הטוב ביותר שלנו הוא השירות ללקוח. בגלריה אגוזי אנחנו משתדלים להעניק לכל לקוח את השירות הטוב, האישי והמקצועי ביותר, תוך שילוב של אדיבות אירופאית ויעילות אמריקנית. נשמח לארח אותכם בשעות הפעילות של הגלריה ולעמוד לשרותכם בכל עת. בברכה, יריב אגוזי וצוות הגלריה.
 
 
גלריה אגוזי נמצאת בסמיכות לישובים ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, טירת שלום, נטעים, כפר אהרון, בית עובד, אירוס, בית חנן, יבנה, גן שורק, ניר צבי, כפר ביל"ו ועוד