בלי פשפשים - איפה תמצאו פרטי עיצוב וחפצים יד שנייה הכי זול בארץ?


 
 
 
 
 
אספני עתיקות וחובבי הווינטג' כבר לא צריכים לחרוש חנויות לממכר עתיקות ואת שוקי הפשפשים בארץ, כל מי שקצת מעודכן ידע לספר לכם שזירת המסחר האמיתית בחפצים יד שנייה, ענתיקות ופרטי אספנות או עיצוב ישנים, עברה בשנים האחרונות לאינטרנט, ובמיוחד למכירות פומביות הנערכות בה בתדירות הולכת וגוברת. בכל יום נערכות בישראל בין שתיים לארבע מכירות פומביות אינטרנטיות שונות (של בתי מכירות נפרדים) בהן מוצעים למכירה, לקהל הישראלי, מספר רב  של חפצי אומנות יד שניה, פרטי עיצוב ווינטאז', ענתיקות מכל הסוגים ועוד, במחירים הכי נמוכים בישראל. ללא פערי תיווך וישירות מהבעלים (אספנים פרטיים, יורשים, מנהלי עיזבונות ועוד), ההרשמה למכירות הללו היא פשוטה, קלה, קצרה ובחינם, ההשתתפות נעשית בצורה של לחיצה על כפתור הצעת מחיר והתשלום מבוצע רק כמה ימים לאחר המכירה בתוספת עמלה לבית המכירות ומע"מ רק על העמלה, פוסט חשוב לכל מי שטרם התנסה בקניות אומנות או עתיקות באינטרנט - זהירות זה ממכר!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בשנים האחרונות ישראלים רבים נדבקו בחיידק העיצוב, המודעות לתחום כמו גם פריחת חנויות ומתחמי עיצוב לבית מאפשרים כמעט לכל אחד לעצב חללי מגורים ייחודיים על פי טעמו ובמגוון סגנונות ובתקציב שפוי.
 
אלה שבמקביל לפריחתן של חנויות העיצוב, והינטאז' והעתיקות המסורתיות, החלו גם בתי המכירות הפומביות בארץ להציע פרטי עיצוב, חפצי וינטאז' ורהיטים עתיקים במחירים נמוכים במיוחד והקהל הישראלי ברובו עדיין לא נחשף לעובדה שדווקא שם, בבתי המכירות הפומביות ניתן לקנות במחירים מצחיקים שטיחים יד שנייה, נברשות או גופי תאורה שמגיעים מפינוי תכולות או פינוי דירות, ריהוט עתיק במחירים מגוחכים, פסלי גינה, כלי קריסטל ואפילו כלי מטבח ישנים בסגנון הרטרו שיק.
 
הסיבה למחיר הזול והתחרותי היא פשוטה, אם בעלים של חנות עתיקות או חנות לממכר פרטי וינטאז' משקיע ממון רב בשכירות, בקניית מלאי, בעובדים ובארנונה עיסקית (רק רשימה חלקית) הפריטים המוצעים למכירה דרך בתי המכירות הפומביות בארץ חפים מכל זה.
 
בעל החפץ או היורשים מביאים לבית המכירות את החפצים למכירה בקונסיגנציה, בית המכירות מקטלג, מצלם ומעלה לאינטרנט ומשם הדרך למכירה קצרה, פשוטה וחפה מהוצאות מיותרות.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 בבתי מכירות פומביות רבים בישראל חפצים רבים מוצעים למכירה פומבית ללא מחיר מינימום כלל, קרי במחיר פתיחה של דולר אחד או עשרה דולרים ובעצם הבעלים ומנהל המכירה הפומבית, משאירים לשוק 'לאמר את דברו', במרבית המכרים תוכלו לזכות בחפץ או ברהיט שרציתם במחיר שנמוך משמעותית ממחירו בחנויות העיצוב או בחנויות הוינטאז' שצצו בהמוניהן בשנים האחרונות.
 
 
 
 בכל שבוע עורכת 'גלריה אגוזי' מכירה פומבית גדולה באינטרנט, הקטלוג מפורסם באתר של הגלריה באינטרנט - נשמח שתבקרו באתר העשיר שלנו
 
למידע נוסף צרו קשר עם נציג של הגלריה בטלפון: 03-5277282
 
 
 
 
 למעבר לקטלוג המכירה הפומבית הקרובה של גלריה אגוזי שתערך גם היא באינטרנט, לחצו על הקישור הבא:  המכירה הפומבית הבאה של גלריה אגוזי