קנייה ומכירה של עתיקות בנס ציונה


 
 
 
קנייה ומכירה של חפצים ותכשיטים עתיקים מעולם לא הייתה קלה יותר לתושבי נס ציונה והישובים הסמוכים לה, אם אתם תושבי טירת שלום, הוואלי או נס ציונה רבתי, ויש ברשותכם יצירות אומנות, חפצי ערך עתיקים, פרטי אספנות, ירושה או עיזבון ובו חפצי ערך, מטבעות זהב או תכשיטים שברצונכם למכור, מעתה תוכלו לעשות זאת בקלות ובמרחק נסיעה קצר מהבית. גלריה אגוזי הוותיקה, עברה מתל אביב למשכנה החדש בשכונת טירת שלום בנס ציונה, ניתן להביא לכאן את חפצי האומנות או החפצים העתיקים שברצונכם למכור דרכנו, רצוי תמיד לתאם הגעה מראש, כמו כן מומלץ לשלוח לנו צילומים של החפצים למייל של הגלריה בכתובת: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
גלריה אגוזי נוסדה בשנת 1983 והיא מתמחה במכירת חפצי אומנות, עתיקות, תכשיטים ופרטי אספנות שונים שמקורם באוספים פרטיים, ירושות ועיזבונות.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בגלריה אגוזי פועלת חנות תכשיטים (לקנייה מיידית ולא דרך מכירה פומבית) הגדולה מסוגה בישראל. בחנות זו מוצעים למכירה אלפי תכשיטי זהב ישנים ועתיקים, תכשיטי יוקרה מיד שנייה, טבעות אירוסין עתיקות ועוד. המלאי מתחדש כמעט על בסיס יומי וכל התכשיטים עוברים בדיקת מומחה יסודית הקובעת את מידת טוהר הזהב, סוגי אבני החן, הפנינים והיהלומים. במידה ויש ברשותכם תכשיטים ישנים או עתיקים שברצונכם למכור, תוכלו לתאם פגישת הערכה מקצועית (חינם) בגלריה, בתיאום טלפוני מראש עם יריב אגוזי, הפגישה הינה אישית ונערכת באופן דיסקרטי ומקצועי ולאחריה תוכלו להחליט אם להשאיר את התכשיטים למכירה בגלריה או בבית המכירות הפומביות שלנו.