למכירה בנס ציונה תכשיטים עתיקים ותכשיטי זהב יד שניה


 
 
 
בגלריה אגוזי מוצע בימים אלה למכירה אוסף פרטי (עיזבון) של תכשיטי זהב יד שנייה ועתיקים. כמו כן במידה ויש ברשותכם תכשיטי זהב שברצונכם למכור דרכנו או מטבעות זהב מכל הסוגים, נשמח לקבלם להערכה מקצועית (חינם) במשרדי הגלריה במשכנם החדש בשכונת טירת שלום בנס ציונה ולהעמידם למכירה כבר במכירה הפומבית הקרובה שנקיים במוצאי שבת. לתיאום פגישה: 03-5277282 שלוחה 1 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כמו כן יש לנו גם תכשיטים למכירה רגילה ב'חנות התכשיטים' שלנו באתר - בחנות זו ניתן לרכוש באופן מיידי (ולא בדרך של מכירה פומבית) הן תכשיטים שנותרו ממכירות פומביות קודמות והן תכשיטים שבעליהם מבקשים למכור באופן מיידי בשיטת 'שלם וקח' וכל הקודם זוכה.
המחירים המוצגים בחנות הנם סופיים וכוללים לנוחותכם את עמלת הגלריה והמע"מ.
 
 
חלק מהתכשיטים המוצעים למכירה בחנות התכשיטים, הנם תכשיטים שבעליהם בחרו מסיבות שונות לא להמתין לערב המכירה הפומבית ומבקשים לממש במיידי את התכשיטים במחיר המינימום שבו היו נקלטים אצלנו למכירה פומבית, כל המחירים בחנות כוללים כבר את העמלה לבית המכירות ואת המע"מ על העמלה.
 
 
 
 
 
 
 
משך הצגת התכשיטים למכירה בחנות התכשיטים משתנה מתכשיט לתכשיט, בהתאם להחלטת בעליו, לכן מומלץ להקדים ולרכוש מיד לאחר סיום מכירה פומבית, תכשיטים שלא נמכרו בערב המכירה ועברו לחנות.
 
 
 
 
בסיומה של כל מכירה פומבית, עוד בערב המכירה עצמו, הכרוז (מנהל המכירה בפועל) נועל את הקטלוג וכל התכשיטים שלא נמכרו במכירה עצמה מועברים בו במקום על ידי מערכת הניהול הממוחשבת של הגלריה לחנות התכשיטים באתר, אגב חפצים שלא נמכרו בערב המכירה, מועברים לחנות נפרדת 'חנות פריטים לקנייה מיידית'.
 
 
קטלוג החנות מעוצב אחרת מקטלוג המכירה הפומבית ויש בו מספר אפשרויות חיפוש ואיתור פריטים, על פי סגנונות, תקופות, חומרים, מחירים ועוד.
 
כמו כן ניתן לערוך בקטלוג החנות חיפוש בהתאמה אישית, לפי 'מהיקר לזול' או 'מהזול ליקר', לפי ההערכות השווי ועוד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל התכשיטים המוצעים בחנות התכשיטים האינטרנטית שלנו, מוצגים בגלריה, בתצוגה פתוחה לקהל, נשמח לארח אותכם בשעות פעילות הגלריה ולהציג בפניכם את אוסף התכשיטים שלנו.
 
 
 
 
 
בשל העובדה שמדובר בתכשיטים משומשים, ישנים ועתיקים, והקושי בתיאור מצבו של התכשיט, רוכש התכשיט יראה כמי שבדק את התכשיט טרם רכישתו, אנו מפצירים בלקוחותינו לבוא ולבדוק את התכשיטים טרם קנייתם. כמו כן מומלץ תמיד לאחר הקנייה, לבדוק אצל צורף את חוזקו של התכשיט בשל עייפות החומר שלא ניתנת לבדיקה בגלריה.
 
 
 
 
מלאי חנות התכשיטים באתר מתעדכן כמעט על בסיס יומיומי ולכן מומלץ בהחלט לבקר בה מידי פעם כדי לא לפספס מציאות ותכשיטים חדשים בחנות.
 
 
 
 
 
 
 
אנחנו נשמח לקבל מכם תכשיטי זהב ישנים או עתיקים למכירה בחנות שלנו, במידה ויש ברשותכם חפצי זהב ותכשיטים שברצונכם לממש ולמכור, תוכלו לקבל אצלנו הערכה מקצועית (חינם) בתיאום מראש בטלפון: 03-5277282