מחפש בראשון לציון חנות עתיקות קרובה?


 
 
 
 
אם אתם תושבי ראשון לציון ומחפשים את חנות העתיקות הקרובה ביותר למקום מגוריכם? או אם יש ברשתוכם חפצי אומנות שירשתם, תכשיטים ומטבעות זהב שברצונכם לממש ולמכור? גלריה אגוזי הוותיקה עברה זה עתה, מתל אביב לטירת שלום בנס ציונה, קרוב לראשון לציון, מה שמנגיש את מגוון שרותי הגלריה לתושבי ראשון לציון והאזור. בפוסט זה אציג חלק קטן מהחפצים העתיקים שנמסרו לנו למכירה וממתינים לכם, מרחק נסיעה קצר מראשון לציון. 
 
 
  
 
 
 
 
 קל ופשוט לקנות ולמכור דרכנו יצירות אומנות, תכשיטים, מטבעות ומדליות זהב, אוספי בולים, שטיחים עתיקים, כלי כסף, חפצי יואיקה, ציורים, פסלים ועוד...
 
 
 
 בן אם אתם רוצים לקנות או למכור יצירות אומנות, תכשיטים, מטבעות זהב, עתיקות או חפצי ערך אחרים, גלריה אגוזי יכולה להיות לכם לעזר רב בתהליך.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הצוות המקצועי של גלריה אגוזי הינו צוות אנשי מקצוע מיומן ומנוסה, בעל ידע רב בהכוונת קונים ומוכרים דרך מספר צעדים קלים ופשוטים שיבטיחו את בעלותכם על חפץ מבוקש או מכירה מוצלחת שלו.
 
 
 
 
 
 למה לבחור בגלריה אגוזי תל אביב?
מאז שהחלה לפעול גלריה אגוזי גם כבית מכירות פומביות, היא הפכה תוך שנים ספורות לבית המכירות הפומביות הגדול בתל אביב ומבתי המכירות הפומביות המובילים בישראל כיום.
 
 
 
  
 
 
 גלריה אגוזי עורכת כ-50 מכירות פומביות גדולות בשנה. מכירות בהן מוצעים למכירה בכל שנה כ: 15,000 חפצי אומנות, פריטים עתיקים, אומנות ישראלית ובינלאומית, מטבעות זהב ותכשיטים, כמו גם שפע של פרטי עיצוב ואספנות שונים