איך למכור נכון תכולת בית או תכולת דירה ? - גלריה אגוזי


 
 
 ירשתם בית או דירה עמוסה ברהיטים ובחפצים שונים? מעוניינים לפנות במהירות את הנכס שירשתם במטרה להשכיר או למכור אותו, אבל אין לכם מושג מה לעשות עם תכולת הדירה? בגלריה אגוזי נשמח לקבל מכם את חפצי הערך שבדירה, להעמיד אותם למכירה דרכנו לכל המרבה במחיר, באחת המכירות הפומביות שאנו עורכים אחת לשבוע, ניתן לשלוח לנו צילומים של החפצים לווטסאפ: 054-7626439  או למייל של הגלריה: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
 
 
 
אנשים שקונים עתיקות למטרת מסחר וגם אספני עתיקות בישראל, כבר מזמן גילו את זירת מכירת העתיקות והאומנות באינטרנט. לכן אם ירשתם תכולת בית או תכולת דירה ויש בו עיזבון אומנותי, ריהוט עתיק שטיחים פרסים ישנים, סרוויסים מפורצלן, כלי כסף, תכשיטים או מטבעות זהב, נשמח לקבלם למכירה פומבית דרכנו ולהציע אותם למכירה לכל המרבה במחיר. בפוסט זה אציג צילומים של חפצים ישנים ועתיקים שנמסרו לנו מיורשים שקיבלו בירושה דירה או בית ובו תכולה שמסתבר שהיתה שווה כסף רב. 
 
 
 
 
 
 
 
 
קניית תכולה דירה, ירושות, עזבונות, וחפצים בעלי ערך 
 
 
 
 
 
 
מכירה פומבית הפכה בשנים האחרונות לשיטת המכירה השכיחה ביותר באמצעותה נמכרים חפצי ערך, חפצים ורהיטים עתיקים, יצירות אומנות ותכשיטים, בעיקר מפינוי וקניה של תכולות בתים או תכולות דירות. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 מעוניין למכור תכולת דירה?
 
 
 
 
 

פינוי תכולת דירה לצורך מכירת החפצים לכל המרבה במחיר
 
 
 
 

איך מוכרים תכולת בית
 
 
 
 
 

מכירת תכולת דירה
 
 
 
 
 
 
 
פינוי ירושות
 
 
 
 
מה עושים עם דירה מלאה חפצים שקיבלנו בירושה?
 
 
 
 
 
מכירה פומבית – הפתרון לתכולת דירה שהתקבלה בירושה