איפה הכי כדאי למכור ציורים ופסלים שיש ברשותכם?


 
 
 עד לפני חמש שנים פעלו במדינת ישראל 7 בתי מכירות עיקריים, אולם הקמתן של זירות מסחר אלקטרוניות מקוונת, שריכזו עבור הקהל הישראלי והבינלאומי את כל המכירות תחת אתר אחד, הביאו תוך מספר שנים בודדות לצמחיה מואצת (יש טוענים, מסחררת) של שוק המסחר באומנות וכיום פועלים בישראל מעל ל-60 בתי מכירות פומביות גדולים כקטנים, כשבכל יום נערכות מספר מכירות מקבילות של בתים שונים, והשוק גדל בהתמדה והופך למשוכלל, מגוון ויעיל יותר - והכל לרווחת הקונה.
 
 
 
 
 
 
 יריב אגוזי הוא מוותיקי התחום והוא עורך בתדירות גבוהה מכירות פומביות של עתיקות, תכשיטים ויצירות אומנות, המכירות נערכות רק באינטרנט וחושפות את הפריטים המוצעים לקהל רחב ומגוון הן בישראל והן בשאר העולם. העובדה שניתן לשלם בכרטיסי אשראי באינטרנט ולהזמין באותו מעמד גם משלוח של הזכיות עד לבית הלקוח מפשטת עבור הקונה את חווית הקניה ובכך מגדילה במהירות את מספר השחקנים בשוק.
 
 
אם יש ברשותכם ציור או פסל שברצונכם להעמיד למכירה פומבית דרכנו, לכל המרבה במחיר, תוכלו לשלוח לנו צילומים ופרטי התקשרות ישירות למייל של יריב אגוזי בכתובת: egoziart@gmail.com  או לווטסאפ האישי של אגוזי: 054-7626439