שמאות אמנות ועתיקות - ללמוד בקורס הטוב ביותר אצל יריב אגוזי


  
 
מבין כל הקורסים המוצעים בישראל כיום ללימודים על עתיקות, אומנות ואספנות, יש רק קורס אחד שהוא המקיף והמקצועי ביותר. הקורס בהנחיית יריב אגוזי (מגלריה אגוזי)  נחשב כבר שנים לקורס המוביל בתחומים אלו. למידע נוסף ולהרשמה לקורס הבא שיפתח אחרי החגים ב: 15 באוקטובר, חייגו: 054-7626439 או שלחו למו מייל לכתובת: egoziart@gmail.com
 
 
 
 
מה שמייחד את הקורס של גלריה אגוזי מכל שאר הקורסים המוצעים כיום, הוא שהקורס כולו מושתת על טיפים מקצועיים ושימושיים מתוך הנסיון הרב שצבר יריב אגוזי בעשרות שנות עשייה בתחומי המסחר, האספנות והערכת אומנות, תכשיטים ועתיקות. זה לא קורס לעקרות בית משועממות, זה אומנם קורס מרתק ומרחיב דעת (ועוצר נשימה מבחינה ויזואלית) אבל הוא מיועד לכל מי שבאמת רוצה להעמיק את הבנתו בתחומים אלו. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 קורס בנושא אספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות
 
 
 
 
 
 
לימודי אספנות והערכת אמנות ועתיקות מקנים לבוגרי הקורס כלים מקצועיים להערכה אמנותית וכספית של יצירות אמנות, פרטי אספנות, תכשיטים, ענתיקות וחפצי ערך במגוון רחב של תחומים. במידה והתעניינתם בתחום זה, גלריה אגוזי תל אביב מתמחה בהכשרת אנשים לתחום הערכת יצירות אומנות ועתיקות והנה בית הספר המוביל כיום בישראל בהכשרת אנשי מקצוע בתחומים אלו.
 
 
 
 
 
 
מידע כללי על לימודי אספנות והערכת אמנות ועתיקות
לימודי הערכת אמנות ועתיקות, מקנים ללומדים בהם ידע רב וכלים מקצועיים רלבנטים להערכת שוויים של חפצי ערך ממגוון רחב של תחומי התמחות כגון: כלי חרסינה ופורצלן, כלי זכוכית וקריסטל, כלי כסף, חפצי יודאיקה ופולקלור יהודים עתיקים, שטיחים ואריגים עתיקים, ריהוט עתיק, פסלי ברונזה ושיש עתיקים, אומנות המזרח הרחוק, ציור ופיסול ישראלי ועוד. בנוסף לכך, לימודים אלה מקנים ידע רב בכל הקשור לרכישה נבונה של אומנות, תכשיטים עתיקים ופרטי אספנות, שיטות איסוף מידע במדיות השונות, סקירה נרחבת של עולם האומנות והאספנות כיום (בארץ ובעולם), מסחר מקוון, בניית אוסף אמנות ועוד.
 
 
 
 
 
נושאי הלימוד בקורס המבוא הבסיסי
בקורס המבוא הבסיסי נחשפים תלמידי הקורס למגוון רחב ביותר של נושאים, בינהם: הכרת סגנונות חשובים באומנות דקורטיבית, מבוא לכלי פורצלן עתיקים מהמאות ה-18 ועד המאה העשרים, מבוא לכלי זכוכית וקריסטל עתיקים, מבוא לריהוט עתיק לרבות סדנא לשיחזור אומנותי של רהיטים עתיקים, מבוא לשטיחים ואריגים עתיקים, הכרת נושא כלי הכסף העתיקים, חפצי יודאיקה ופולקלור יהודי, פרטי בצלאל, מבוא לחפצים עתיקים עשויים ממתכות כגון פיוטר, פליז, נחושת וברונזה, מבוא לגמולוגיה (יהלומים, אבני חן, פנינים וזהב), מבוא לתכשיטים עתיקים מהמאה ה-17 ועד המאה העשרים, כרזות עתיקות לאספנים, יצירות עתיקות מעוטרות אמייל, מניאטורות עתיקות, מניפות, אומנות סינית ויפנית עתיקה ועוד...
 
 
 
 
 
 
 
מי קהל היעד של הקורסים שלנו?
לימודי אספנות והערכת אמנות ועתיקות מיועדים לשוחרי אומנות, אספנים וסוחרים, מתחילים ובעלי וותק בתחום, המעוניינים לדעת כיצד להעריך את ערכן המסחרי והאומנותי של יצירות אמנות ושל עתיקות. בין תלמידנו: אוצרי מוזיאונים, בעלי גלריות לאומנות, בעלי חנויות יד שנייה ופרטי עיצוב ואספנות, חובבי אומנות, מורים לאומנות, מעריכים ושמאי אומנות מחברות ביטוח, רסטוראטורים (משחזרי אומנות), אדריכלים ומעצבי פנים ועוד.
 
 
 
 
 
 
 
אפשרויות לימודים נוספות: בסיום קורס המבוא הבסיסי, מוצעים לבוגרי הקורס מגוון קורסי המשך למתקדמים (קורסי התמחות) בתחומים שונים כגון: ציור ישראלי, פורצלן, כלי כסף, יודאיקה, תכשיטים עתיקים ועוד.
 
 
 
 
 
 
 
אפשרויות תעסוקה: מרבית העוסקים בתחום האומנות והאספנות בישראל הנם בוגרים של קורסים בהנחיית יריב אגוזי, אם ברצונכם לעבור הכשרה מקצועית טובה לקראת הסבה מקצועית והשתלבות באחד מתחומי העיסוק בתחום (מעריכי ושמאי אומנות ועתיקות, מסחר רגיל או מקוון, עבודה בגלריה או במוזיאון וכולי...) הגעתם למקום הנכון ביותר.
 
 
 
 
 למידע נוסף: 03-5277282