כך תוכלו לרכוש ברשת עתיקות ופרטי אספנות במחירים זולים מבלי לצאת מהבית


 
 
 
 
 
 
 האינטרנט מנגיש קונים חדשים לשוק המכירות של חפצי אומנות עתיקים, מספר אתרים חדשים מציעים ריכוז נח של מספר גדול של בתי מכירות פומביות, גלריות לאומנות וחנויות יד שנייה, במגוון עצום של סוגי חפצים ובמנעד רחב של מחירים. הטרנד המסתמן: פלטפורמות המשלבות מכירות פומביות און ליין, חנויות אינטרנטיות לרכישה ישירה וגלריות של אמנים והכל תחת קורת גג אחת, וממשקי רכישה מקוונים, נוחים, קלים ופשוטים למדי. 
 
 
 
 
מתי בפעם האחרונה נכנסתם לחנות עתיקות או סיירתם בשוק עתיקות בישראל? מתי מצאתם זמן לבזבז ערב שלם בבית מכירות פומביות? בעשור האחרון, קצב החיים מותיר לנו פחות ופחות זמן פנוי, מאידך רבים רוצים לרכוש חפצי אומנות עתיקה, או להרחיב את האוספים שלהם.
זו הסיבה שמרבית המסחר המסורתי של אומנות ועתיקות עובר במהירות למרחב האינטרנטי, מה שמצד אחד מחסל את הגלריות והחנויות לממכר עתיקות כמו גם מביא להתכווצותם המהירה של שווקי הפשפשים בעולם, אבל מצד שני מקל ומנגיש לקונים את כל עניין הרכישה, מאפשר לחשוף את החפצים המוצעים לקהל קונים פוטנציאלי רחב בהרבה ומשכלל את זירת המסחר הזו במהירות רבה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יתרון נוסף באתרים הללו היא כמות המידע שנוצקת לתוכם והופכת את חווית הקניה למעט יותר בטוחה עבור הקונה חסר הידע, השקיפות בה מתנהלת הזירה המקוונת לא סלחנית לטעויות בתיאור או בתמחור למשל וזה בתורו מאזן ומשווה את אמות המידה המקצועיות של העוסקים בתחום.