יריב אגוזי מומחה למכירה של עתיקות וחפצי אמנות


 
 
מזה למעלה מ- 34 שנה, עוסק יריב אגוזי בהערכה ובמסחר של יצירות אומנות, חפצי אומנות דקורטיבית עתיקים, תכשיטים עתיקים ואומנות ישראלית ובינלאומית. את הגלריה שפתח הפך לבית מכירות פומביות שפעל בבית אסיה בתל אביב ובעקבות מעבר של המסחר באומנות מהזירה הקמעונאית המסורתית לזירה המקוונת באינטרנט, העביר את הפעילות שלו במלואה רק למכירות פומביות באינטרנט, צעד שחשף את הפריטים המוצעים למכירה לקהל רחב הרבה יותר של קונים ואספנים מכל רחבי תבל. כיום אגוזי מתמחה בהערכה של עיזבונות וירושות ושל אוספים פרטיים למטרת מכירה ומימוש דרך מכירות פומביות. ומתן ייעוץ למשרדי עורכי דין, מנהלי עיזבונות וירושות, אספנים ובעלי פריטים שירשו אותם כחלק מתכולת בית או תכולת דירה ומבקשים לברר את ערכם לפני מכירתם.
 
 
 
 
 
הדרך המומלצת לברר ערך של חפץ אומנות לפני מכירתו, היא לצלמו (אפילו באמצעות מכשיר הטלפון הסלולארי שלכם) ולשלוח ישירות מהנייד את צילומי הפריט למייל של יריב אגוזי בכתובת: egoziart@gmail.com ולציין מידות או נזק במידה ויש וכמובן פרטי התקשרות לחזור אליכם.
 לחילופין ניתן לשלוח צילומים לווטסאפ (פחות מומלץ כי הצילומים מן הסתם קטנים יותר ופחות ברורים מלראותם על מסך מחשב בייתי) לנייד שמספרו: 054-7626439
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל הפריטים הנמסרים לנו למכירה פומבית עוברים תהליך קפדני של הערכה ראשונית וקיטלוג, בו בעצם נוצק לתוך הקטלוג המלווה את המכירה באינטרנט כל המידע הרלבנטי על כל חפץ או יצירה כגון: שם האמן, מעצב או יצרן, גיל החפץ ושיוך לתקופה או סגנון אומנותי, ממה עשוי הפריט ובאילו טכניקות הוא יוצר או עוטר, עובדות נוספות כגון האם הפריט חתום או פגום או שעבר תיקון אומנותי (רסטורציה) גם הם יצויינו, לצד נתונים יותר יבשים אך לא פחות חשובים כגון: משקל, גובה וטוהר המתכת במידה ומדובר במתכות יקרות.
 
בקטלוג יצויין מהו מחיר הפתיחה ההתחלתי בו יועמד הפריט למכירה במכירה הפומבית לצד הערכה של יריב אגוזי בכמה תוכלו למצוא פריטים דומים בגלריות יוקרה בארץ או בחו"ל 
 
 
 
 
 
 
 אנשים רבים מחזיקים בביתם חפצי ערך ויצירות אומנות או ענתיקות ותכשיטים מבלי לדעת מהו ערכם האמיתי, לכן מומלץ לפני שמוכרים בזול או משליכים לפח, לבדוק איתנו מה ערכו האמיתי של כל חפץ, נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת: egoziart@gmail.com  או בנייד: 054-7626439 (גם ווטסאפ)