הערכת יצירות אמנות ועתיקות בהנחיית יריב אגוזי בטירת שלום בנס ציונה


 
 
 
לימודי אספנות והערכת אמנות הנם לימודים מרתקים במגוון תחומים בעולם עשיר זה של תרבות ואומנות, אם גם אתם חובבי אומנות ושוחרי תרבות בין אם כאספני עתיקות או שאתם מבקשים לעשות הסבה מקצועית ולהשתלב כעוסקים בתחום זה, וברצונכם להתמחות בתחום הגעתם למקום הנכון: בפוסט זה תמצאו מידע רב אודות אפשרויות הלימודים בקורסים השונים ללימודי אספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות בהנחיית יריב אגוזי (הקורס הבא יפתח מיד אחרי החגים ב: 15.10.17). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מידע כללי
קורס אספנות והערכת אמנות ועתיקות בהנחיית יריב אגוזי, מקנה לתלמידי הקורס, כלים מקצועיים ושימושיים להערכה אמנותית וכספית של יצירות אמנות (פסלים, ציורים וכו'), תכשיטים, עתיקות וחפצי ערך עתיקים נוספים. בנוסף, מקנה הקורס כלים לזיהוי וניתוח של פריטי אמנות פלסטית ואמנות דקורטיבית לפי שיוך לסגנונות תקופתיים, מאפיינים ורמות מחירים בארץ ובשוק העולמי, זיהוי מגמות במסחר ואספנות וטיפים לזיהוי של חיקויים, העתקים וזיופים.
 
 
 
 
 
לימודים מרתקים אלו, מתאימים לכל חובב אמנות ואספן, הם לא מצריכים מהתלמיד רקע מקצועי קודם או ידע, אם כבר, הקורס בנוי בכוונת מכוון בצורה מדורגת מההרצאה הקלה ביותר על כלי פורצלן עתיקים ועד ההרצאה הקשה ביותר בקורס על אומנות עתיקה מהמזרח הרחוק. הקורס בנוי באופן ששם דגש על מידע שימושי ופחות תאורטי אקדמי, קרי, להכשיר את הלומדים בו לאתר 'מציאות' בשווקי הפשפשים, בחנויות העתיקות, בגלריות ובאתרי האינטרנט ולזהות איזה חפץ הוא באמת עתיק ומקורי ואיזה הוא לא יותר מחיקוי זול.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קהל יעד
הלימודים בקורס אספנות והערכת אמנות ועתיקות מיועדים, כמובן, לכל חובבי האמנות המעוניינים בידע וכלים אשר יעזרו להם לאתר "מציאות" ולהעריכן כראוי הן מסחרית והן אומנותית. כמו כן הלימודים מתאימים לכל המעוניינים בהעשרה אישית בתחום ובהרחת הידע שלהם בתחומי הלימוד השונים, וכמובן למעוניינים להשתלב בעבודה בתחום כסוחרים בזירות המקוונות או בשוק הפשפשים או בחנויות יד שנייה חנויות לעתיקות, בגלריות לאומנות, כשמאים וכמעריכי אומנות ועתיקות בחברות שמאות וביטוח, בבתי מכירות פומביות, כעוזרים לאוצרים במוזיאונים וכיו"ב.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לימודי אספנות והערכת אמנות ועתיקות יכשירו אתכם במיטב הידע, הכלים והמיומנויות בתחום, ויפתחו לכם פתח להשתלבות בשלל משרות בעולם המרתק ומלא הקסם של העתיקות והאמנות.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לימודי הערכת אמנות ועתיקות כוללים, בין השאר את הנושאים הבאים: הכרת הסגנונות החשובים באומנות דקורטיבית (בארוק, רוקוקו, רנסנס, גוטיקה, ארט נובו, ארט דקו, רטרו, תקופת ההחייאות ועוד...) תולדות האמנות, מהם המאפיינים הסגנוניים של כל תקופה ודרכים לתארך את גיל החפץ, אמנות ישראלית ואמנות בינלאומית, יודאיקה, בצלאל וחפצי פולקלור יהודי עתיקים, זיהוי והערכה כספית ואמנותית של אמנות לפי תקופות וסגנונות, מגמות עדכניות בשוק המסחר באמנות ועתיקות, זיהוי העתקים וזיופים, הערכה כספית ושמאות, מכירות פומביות, שוקי פשפשים, זירת המסחר המקוונת – איביי eBay ואתרים נוספים, שטיחים, תכשיטים, כלי כסף, רהיטים, כלי פורצלן, ועוד מגוון עשיר של נושאי לימוד מרתקים ומעשירים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לימודי אספנות והערכת אמנות הנם לימודים מרתקים במגוון תחומים בעולם עשיר זה של תרבות ואומנות, אם גם אתם חובבי אומנות ושוחרי תרבות בין אם כאספני עתיקות או שאתם מבקשים לעשות הסבה מקצועית ולהשתלב כעוסקים בתחום זה, וברצונכם להתמחות בתחום הגעתם למקום הנכון: בפוסט זה תמצאו מידע רב אודות אפשרויות הלימודים בקורסים השונים ללימודי אספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות בהנחיית יריב אגוזי (הקורס הבא יפתח מיד אחרי החגים ב: 15.10.17) למידע נוסף ניתן לפנות ליריב אגוזי במייל: egoziart@gmail.com או בווטסאפ: 054-7626439.