חלוקת ירושה בפועל בין יורשים במקרה שהעיזבון מכיל עתיקות ואומנות


 
 
 
חלוקת ירושה בפועל בין יורשים במקרה שהעיזבון מכיל עתיקות, תכשיטים ומטבעות זהב, יצירות אומנות ופרטי אספנות
 
 
לשון החוק היבש קובעת שאם אין צוואה מסודרת, העיזבון שנותר כתכולת כספת או תכולת בית ואמור לעבור בירושה יחולק בין שארי הבשר הקרובים ביותר למנוח – שהם בן או בת הזוג וכמובן הצאצאים שלו.
 
צורת החלוקה ומידתה קבועה גם היא בחוק, אולם בפועל נוצרים מתחים ומתגלעים סכסוכים בין היורשים, איך לחלק את הרכוש, לפי מה קובעים את השווי לצרכי חלוקה, ואז יש לפנות לעורכי דין יקרים ולמגשרים למינהם במקום לפתור את העניין בצורה פשוטה וניא - להעמי למכירה פומבית את העיזבון כדי למקסם את התמורה שיכולה להתקבל עבורו - ורק אז לחלק את הכסף בין היורשים. כי כסף קל לחלק מאשר לחלק שטיח פרסי עתיק או זוג פמוטי כסף!
 
ליריב אגוזי נסיון רב במכירת עיזבונות וירושות במכירות פומביות
 
מניסיוננו הרב במכירה פומבית של רכוש מירושות  , אנו יכולים לספר שבמקרים רבים כדי למנוע מריבות יורשים ופילוג של המשפחה נמכר העיזבון וחפצי הערך (אומנות, עתיקות, תכשיטים ועוד...) במכירה פומבית - לכל המרבה במחיר, והפדיון חולק בקלות בין היורשים ובכך תם ונשלם העניין בפשטות ובאלגנטיות. לנו יש ידע רב ונסיון נצבר של שנים רבות בתחום בהערכת רכוש אומנותי, המאפשר לנו להעניק את ההערכה המדויקת ביותר שניתן לתת לגבי שווים של הפריטים השונים, בין אם מדובר בתכשיטי זהב ישנים, כלי חרסינה נדירים, אוספי בולים או מדליות ועד תמונות ופסלים יקרי ערך ועוד, אנו נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת במייל או בווטסאפ וניתן כמו כן לתאם פגישת הערכה במשרדי הגלריה (בתיאום מראש בלבד עם יריב אגוזי) 054-7626439  או במייל: egoziart@gmail.com.