כיצד לעשות שמאות לאמנות וליצירות עתיקות


רוצים ללמוד איך לבצע הערכות תכולה לציורים ופסלים, ריהוט עתיק, תכשיטים עתיקים, ציורים, כלי חרסינה עתיקים, מטבעות זהב, כלי כסף, עתיקות ועוד? 
הרשמו עוד היום לקורס המקיף והמקצועי ביותר בישראל בהנחיית מומחה האמנות יריב אגוזי מאנשי המקצוע הטובים בישראל בתחום האמנות והעתיקות.
 
 
 
 
 
 
 קורס אספנות, עתיקות והערכת אמנות בהנחיית מומחה האומנות יריב אגוזי
 
 
 
קורס אספנות והערכת אמנות ועתיקות בהנחיית מומחה האמנות יריב אגוזי, מקנה ללומדים בו כלים מקצועיים להערכה אמנותית וכספית של יצירות אמנות (פסלים, ציורים וכו'), תכשיטים ומטבעות זהב, עתיקות וחפצי ערך ופרטי אספנות נוספים. 
 
 
 
 
 
 אספנות והערכת עתיקות: ללמוד להבין ולהעריך אמנות.
לחובבי שוקי הפשפשים, חנויות וינטאז' וגלריות לחפצים עתיקים, קורס ייחודי על עולם האמנות והעתיקות והערכה, מסחר ואיתור מציאות.
 
מומחה האמנות הוותיק, יריב אגוזי - מציע קורס ייחודי ומקצועי לאספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות.
מעבר לפן האמנותי הנלמד בקורס, המשתתפים לומדים לזהות מציאותלהכיר את זירות המסחר והאספנות השונות, לרבות המקוונות, להעריך אילו חפצים הם בעלי ערך בתחומי האומנות הפלסטית והאמנות הדקורטיבית כאחד.
 
 
 
 
 
 
מה בעצם לומדים בקורס אספנות, עתיקות והערכת אומנות?
 

בקורס ללימודי הערכה ושמאות של חפצי אומנות, עתיקות ותכשיטים עתיקים של גלריה אגוזי, מושם דגש דווקא על הפן המקצועי ומעשי יותר מאשר על הפן ההיסטורי תרבותי, אומנם בכל הרצאה ישנה סקירה של הרקע ההיסטורי אבל מרבית הלימוד מתמקדת דווקא בהיבט המעשי ומקצועי של הערכה ושמאות, החל מההבחנה בין יצירה מקורית לבין זיוף או העתק זול, דרך לימוד השפות הסגנוניות השונות באומנות, המאפיינים של כל תקופה, מי היו האמנים, המעצבים והיצרנים החשובים בכל מדינה וטכניקות ייצור ועיטור וכלה בכלים מעשיים להערכה כספית ואומנותית של חפצים עתיקים, פרטי אספנות שונים, אומנות פלסטית ודקורטיבית וכמובן תכשיטים.
 
 
 
כיצד לעשות שמאות לאמנות וליצירות עתיקות
 
 
 
 
הערכה איסוף אמנות עתיקות ותכשיטים
 
 
 
 
 
בנוסף לכל אלה לומדים תלמידי הקורס גם על המגמות השונות בעולם המסחר באומנות ועתיקות, על זירות הסחר השונות כיום, מחנויות לעתיקות וגלריות לאומנות, דרך שווקי פשפשים ובתי מכירות פומביות וכלה בזירות מסחר מקוונות כדוגמת: ebay.
 
 
מרבית העוסקים בתחומי האומנות ועתיקות בישראל, בהם אספנים, סוחרים אוצרים ומשחזרים מקצועיים – הינם תלמידים לשעבר של יריב אגוזי.
 
 
 
 
לאחר סיום קורס המבוא הבסיסי עומד לבוגרי הקורס מגוון רחב של קורסי המשך (קורסי התמחות) בתחומי הלימוד השונים, קורס מתקדמים על כלי פורצלן עתיקים, קורס מתקדמים על יצרני הזכוכית החשובים, קורס על 200 שנה של עיצוב אופנה ותכשיטים ועוד