זה כל כך פשוט וקל למכור במכירה פומבית חפצי ערך, תכשיטים ואמנות


 
 
 
 
 זה כל כך פשוט וקל למכור במכירה פומבית חפצי ערך, תכשיטים ואמנות
 
 
 
 
1. אם יש ברשותכם חפצי ערך, יצירות אמנות וחפצים עתיקים שמצאתם, קיבלתם או ירשתם, ואין לכם שמץ של מושג מה שווי הפריטים - צלמו הכל בנייד ושלחו לווטסאפ של מומחה האמנות והשמאות יריב אגוזי לקבלת מושג ראשוני מה ערכם של הפריטים שלכם 054-7626439 (ווטסאפ של יריב אגוזי) ציינו שם מלא ומהיכן אתם בארץ - הבדיקה הראשונית היא חינם.
 
2. לאחר שתקבלו תשובה, לגבי ערכם של הפריטים שברשותכם, והתאמתם למכירה במכירה פומבית הקדישו זמן, ותחליטו מה אתם בוודאות רוצים למכור ומה לא, במקרים רבים, גם אחרי הבאת הפריטים אלינו למשרד, פתאום נזכרת הדודה מהצפון שהיא רוצה את פמוטי הכסף והאחיין הרווק מתל אביב רוצה את השטיח הפרסי וכל זה אחרי שכבר קיטלגנו וצילמנו ופירסמנו את הפריטים למכירה (ואנחנו לא אוהבים לעבוד לחינם) - לכן חשוב להחליט עוד בטרם הבאת הפריטים אלינו, מה אתם בוודאות כן רוצים למכור.
 
3. את הפריטים רצוי לארוז בנייר עיתון או 'פצפצים' ולהביאם אלינו למשרד בנס ציונה (רק בתיאום מראש בבקשה 054-7626439 יריב) יש לנו חניה מרווחת ונעזור לכם לפרוק הכל מהרכב.
 
4. לאחר הבאת הפריטים תתבקשו לתת לנו מספר פרטים מזהים: שם מלא,  מספר תעודת זהות, טלפון נייד וכתובת דוא"ל כדי שנוכל לקטלג את הפריטים בקטלוג על שמכם כמוסרי החפצים ולצורך זיהוי. ואתם משוחררים ללכת.
 
5. לאחר שאנחנו נסיים את תהליך התיעוד, הבדיקות וקיטלוג הפריטים הם יצולמו לקטלוג האינטרנטי - ואז תשלח אליכם למייל רשימה סדורה מפורטת ומצולמת של כל מה שמסרתם לנו, עם מחירי הפתיחה המומלצים יחד עם הסכם קונסיגנציה מפורט המסביר את ההתקשרות איתנו לרבות העמלות שבית המכירות גובה ועוד מידע חשוב ורלבנטי.
 
6. בקטלוג יופיעו שני מחירים: 
 
מחיר הפתיחה (זה המחיר בו יוצע הפריט בזמן המכירה הפומבית והוא יכול להימכר החל מהמחיר פתיחה ומעלה, אבל לא מתחת למחיר הפתיחה)
 
+ המחיר השני שיופיע בקטלוג הוא מחיר ההערכה (מחיר שמשקף טווח שווי בגלריות וחנויות והוא נועד לקונה יותר מאשר למוכר, כדי לתת לקונה מושג לגבי ערך השוק של הפריט בגלריה היקרה ביותר).
 
לא תמיד מחיר המכירה הסופי יגיע למחיר ההערכה אבל ברוב המכריע של המקרים זה 'יסחוב' את המחיר כלפי מעלה ויעודד הצעות מקונים, השוק בסופו של דבר תמיד יאמר את דברו, והפריטים ימכרו בסופו של יום לכל המרבה במחיר בערך השוק האמיתי שלהם באותה עת - זיכרו זו מכירה פומבית הפתוחה לכלל הציבור, ללקוחות פרטיים וסוחרים, מהארץ ומרחבי העולם כאחד ונותן ההצעה הגבוהה ביותר הוא זה שיזכה בפריט.
 
אנחנו מרוויחים עמלה באחוזים רק ממה שנמכר ולכן האינטרס שלנו שזור בשלכם - ככל שתמכרו את הפריטים שלכם ביותר כסף, גם הרווח שלנו כבית מכירות יגדל.
 
7. בהסכם הקונסיגנציה אותו מומלץ לקרוא היטב, לאשר ולחתום עליו עוד לפני המכירה הפומבית, אתם מצהירים שהפריטים הם שלכם ונקיים מעיקול או שיעבוד או אחיזה של צדדים אחרים ושאתם הבעלים החוקיים שלהם, ומהצד השני יפורטו העמלות שתשלמו לדוגמא: עמלת בית המכירות שמשלם המוכר (20%), ביטוח (1.95%) ומע"מ כדין (17% רק על העמלות) = סה"כ כל העמלות הן 25% ממחיר הפטיש (מחיר המכירה במכירה הפומבית) קרי לכם המוכרים ישארו 75% נטו שיועברו לחשבון הבנק שלכם. (*הסבר זה לא מחליף את הסכם הקונסיגנציה עליו חותם מוסר הפריטים ויש לקרוא את ההסכם עצמו במלואו ועל כל סעיפיו לפני החתימה)
 
8. כבר מרגע שיפתח הקטלוג המצולם ועוד לפני מועד המכירה באינטרנט, יתחילו להתקבל באתר המכירות הפומביות המקוון הצעות מקונים, אבל הפריטים ימכרו בפועל רק בזמן המכירה הפומבית עצמה ולא לפני.
 
9. כחודש לאחר המכירה ורק לאחר שכל הלקוחות שקנו, שילמו ואספו את הזכיות שלהם, תתבקשו לתת לנו פרטי חשבון בנק להעברת הכסף (לאחר קיזוז העמלות שסוכמו כמובן).
 
10. לגבי פריטים שלא ימכרו במכירה, עומדות בפני המוכר שתי אפשרויות: לאסוף חזרה את מה שלא נמכר בשלושת השבועות שלאחר המכירה בתיאום מראש - או לאשר הורדת מחיר פתיחה ולנסות למכור במכירה אחת נוספת (יש מכירה אחת לחודש, כל חודש, לפעמים אפילו מכירה אחת לשבועיים). לכל שאלה נוספת פנו ליריב אגוזי ישירות דרך הווטסאפ 054-7626439  
 
לכל שאלה נוספת פנו ליריב אגוזי ישירות דרך הווטסאפ 054-7626439
 
 
נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת ולענות על כל שאלה.