למי מתאים להפוך למומחה בתחום הערכת אומנות ועתיקות?


מהו תחום הערכת האומנות וחפצים עתיקים, ואיך הוא יכול להועיל לך כחובב או כאיש מקצוע?
 
קורס הערכת יצירות, וחפצי אומנות, אספנות ועיצוב יעניק לך את הכלים המעשיים לאמוד את ערכם המסחרי, האספני  והאומנותי של חפצי אומנות, יצירות ואוספים הן למטרת אספנות, שמאות, ביטוח או מסחר. בין אם כוונתך להפוך לאספן מומחה יותר או סוחר מקצועי או להשתלב בשוק העבודה כסוקר מקצועי, הקורס הזה יעניק לך את היכולת להעריך את חפצי האומנות.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
למי מתאים להפוך למומחה בתחום הערכת אומנות ועתיקות?
 
כל מי שמחזיק בחפצי אומנות, ריהוט עתיק או תכשיטים עתיקים ורוצה לדעת מהו ערכם , למי שמתעניין בתחום האמנות העיצוב והעתיקות ורוצה להפוך למומחה אמיתי בתחומים אלה, לשמאי או סוקר של חברת ביטוח שרוצה להרחיב את תחום המומחיות שלו לתחום הערכת אומנות ועיצוב באופן מקצועי ומעמיק יותר, כל מי שרוצה להשתלב בעבודה בחברות ביטוח ובחברות שמאות, בגלריות ובבתי מכירות פומביות, למי שרוצה לסחור במומחיות בחפצי אומנות, דרך הזירות המקוונות, בשווקי פשפשים, חנויות וגלריות מקצועיות ובבתי המכירות הפומביות בישראל.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
רבים מבוגרי קורס הערכת אומנות ועתיקות וקורסי ההמשך למתקדמים בהנחיית יריב אגוזי, משתלבים כבעלי חברות שמאות והערכות שווי לצרי הערכה וביטוח, מומחים המייעצים לבתי משפט, מרצים בתחומי האומנות ובאספנות, אספנים מומחים, יועצי ירושות וסוקרים בחברות ביטוח, סוחרי אמנות באינטרנט ובעלי גלריות וכמובן כעדים מומחים בתחום האומנות בבתי משפט ומתן חוות דעת מקצועיות.