למצוא קונה לעתיקות שלך


 
 
למצוא קונה לעתיקות שלך
 
 
 
 
 
 
 
 
אם יש לכם בבית יצירות אמנות, חפצי ערך ועתיקות או אם ירשתם אוסף של עתיקות וברצונכם למכור את הפריטים לכל המרבה במחיר (ולא למכור בזול לכל מיני מפני דירות וקוני תכולות למיניהם). אנו בית מכירות פומביות מהגדולים ומהוותיקים שפועלים בישראל, ויש לנו אלפי לקוחות שקונים עתיקות גם מהארץ וגם מחו"ל.
אנו נשמח לקבוע אתכם פגישה מקצועית ללא עלות ולראות את העתיקות שאתם רוצים למכור, בה נוכל לתת לכם הערכה ראשונית לגבי ערכם של היצירות והחפצים.
 
 
 
 
 
 
 
 
למכור ירושה של עתיקות
יש אנשים שקיבלו בירושה שיש בה חפצים ותכשיטים עתיקים, ציורים ופסלים, שטיחים פרסיים או ריהוט עתיק וכמובן כלי כסף וחפצי יודאיקה נדירים, במקום לאחסן אותם - פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר לפני מכירתם לכל המרבה במחיר (אנחנו מנהלים בכל חודש מספר מכירות פומביות גדולות בבית המכירות הפומביות שלנו ששמו אקווה)
 
 
 
 
 
 
 
תמורה כספית עבור חפצי אמנות, תכשיטים ועתיקות
בשיטה שלנו, תוכלו גם לפנות את הדירה או הבית מתוכלתו (לקראת מכירת הנכס או השכרתו), וגם תקבלו בעבור העתיקות תמורה כספית הולמת בצורה המייטבית ביותר. המנהל המקצועי שלנו הינו מר יריב אגוזי, מהמומחים הגדולים בישראל לשמאות ולהערכה של אמנות ועתיקות, מכירה דרכנו תחשוף את הפריטים שלכם לקהל לקוחות גדול ומגוון גם מישראל וגם מרחבי העולם, אספנים וסוחרים כאחד מה שיבטיח עבורכם את המחיר המקסימלי עבור הרכוש שלכם - בתהליך מכירה קל קצר ופשוט עבורכם - כי אנחנו נעשה את כל העבודה עבורכם.
ליצירת קשר עם מר יריב אגוזי או לשליחת צילומי הפריטים ישירות לווטסאפ שלו: 054-7626439