לימודי הערכת אמנות ועתיקות בגלריה אגוזי


 
 
 
 
הקורסים השונים המועברים בבית הספר המקצועי של גלריה אגוזי בתל אביב, הנם קורסים מקיפים במיוחד המקפידים להעביר את החומר הנלמד ברמה מעשית, תוך 'הדגמות חיות' מאוספי הגלריה ובית המכירות הפומביות, מתוך אמונה שאין תחליף לקשר הבלתי אמצעי עם החפץ ושהלימוד חייב להעשות במקביל לחשיפת התלמידים ליצירות אמיתיות ולא רק דרך שקופיות.
 
בקורס נלמדים גם הכלים המעשיים בהם ניתן להעריך יצירות אומנות וחפצים ותכשיטים עתיקים למטרת שמאות לביטוח וגם הערכה כספית לצורך מכירתם בשוק המשני או בפלטפורמות אינטרנטיות שונות.
 
בסיום הקורס מקבל התלמיד תעודת גמר, התעודה מוכרת בחברות שמאי וסוכנויות ביטוח, במוזיאונים וגלריות ובמוסדות ציבור ומעידה על ערכו של הקורס מבחינת הידע המקצועי המוקנה בו למשתתפים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 אם אתם מתעניינים באומנות ורוצים לפתח קריירה בתחום, תוכלו ללמוד בקורס המוביל והמקצועי בישראל ללימודי הערכה ושמאות של תכישטים וחפצים עתיקים, פרטי אספנות ואומנות. את הקורסים להערכת אומנות מלמדים מרצים מומחים ממגוון תחומים: בעלי גלריות, סוחרי אומנות, אספנים, אוצרים, שמאים בכירים, רסטוראטורים ועוד. במסגרת הקורס תלמדו כיצד להעריך מגוון יצירות, הן אומנותית והן כספית, בסיום הקורס תוכלו להשתלב כעובדים בחברות הערכה, ביטוח ושמאות וכן במוזיאונים ומוסדות תרבות, גלריות ובתי מכירות פומביות ועוד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 למידע נוסף ולהרשמה לקורס הקרוב, צרו קשר עוד היום עם מנהל בית הספר, מר אבישי שפירא בטלפון:  03:5277282
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הקורס להערכת אמנות ועתיקות מקיף 27 מפגשים, לרבות לימודים עיוניים ומעשיים, הדגמות בסדנאות מעשיות, סיורים בבתי אספנים ובגלריות ועוד. תלמידי הקורס משתתפים במכירות הפומביות הנערכות בגלריה אגוזי בכל שבוע. בשל האופי המודולרי של תכנית הלימודים, התלמידים יכולים להשלים שיעורים שהפסידו בשל היעדרות או לשמוע שוב הרצאות שכבר שמעו על בסיס מקום פנוי.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 לימודי אמנות, לימודי הערכת אמנות, לימודים על ענתיקות ותכשיטים עתיקים בבית הספר של גלריה אגוזי תל אביב