עיטורים הכוחות המזוינים של ארצות הברית

מספר ברקוד#883223425

לוט של 4 קישוטי עיטורים הכוחות המזוינים של ארצות הברית הכולל: מדליית ההישג של חיל הים והנחתים (NAM), מדליית שירות ההגנה של קוריאה (KDSM), מדליית השירות ההומניטרי (HSM), מדליית ההתנהגות הטובה של חיל הנחתים (MCGCM), אורך המדליות כולל סרט: 7 ס"מ, קוטר 3.5 ס"מ.

מדליית ההישג של חיל הים והנחתים (NAM) - מדליית ההישג הוצעה כאמצעי להכיר בהישגים יוצאי דופן/שירות ראוי של אנשי צבא שלא היו זכאים לקבל את עיטור השבח או את עיטור השירות המצטיין. זו אחת מתוך חמש מדליות לשבח המוענקות בקריטריון זה .
מדליית שירות ההגנה של קוריאה (KDSM) - מדליית זו נתנה למשרתים בתפקיד בדרום קוריאה בתמיכה בהגנה על המדינה הדרום קוריאנית לאחר החתימה על הסכם שביתת הנשק הקוריאני. אלה שקיבלו את המדליה זכאים לחברות ב- Veterans of Foreign Wars (VFW) וכן בלגיון האמריקאי.
מדליית השירות ההומניטרי (HSM) - מדלייה זו ניתנת לכל חבר בצבא ארצות הברית (כולל חברי מילואים ומשמר לאומי) המייחד את עצמו בהשתתפות ראויה בפעולות או מבצעים צבאיים מוגדרים בעלי אופי הומניטרי, מדליה זו מוענקת כמדליית שירות אישית.
מדליית ההתנהגות הטובה של חיל הנחתים (MCGCM) - מדליית ההתנהגות טובה היא אחת המדליות הצבאיות הוותיקות ביותר. היא מוענקת לכל חבר בשירות פעיל שמסיים שלוש שנים רצופות של "שירות מכובד ונאמן". ניתן להעניק גם לאחר מות חבר השירות שנפטר בעת מילוי תפקידו. שם מקבל המדליה נחרט ביד בצדה האחורי של המדליה.

תקופה: המאה ה-20
הערכה $140 - $160 * מחיר המכירה באדום כולל עמלת קונה ומע"מ נמכר ב: $15  (₪47)
Next Prev להגדלה לחץ על התמונה
מדליה ישנה עשויה מתכת