טבעות עתיקות לנשים ולגברים כולל טבעות אירוסים למכירה בגלריה אגוזי ת"א


 
 
 
עד לפני עשור, מרבית התכשיטים העתיקים שהתקבלו בירושה, נטמנו עמוק במחשכי מגירות או בתחתית תיבת התכשיטים ונשכחו אט אט. אולם בשנים האחרונות זוכים התכשיטים העתיקים לעדנה מחודשת ואט אט ענידת תכשיט עתיק הופכת לטרנד החם והמדבק ביותר.
 
 
 
 
 
 
הסנוניות הראשונות שבישרו על הטרנד המבורך היו הטבעות העתיקות, מסתבר שדווקא בעולם שהופך מיום ליום ליותר קר, משוכפל וטכנולוגי, מחפשות הנשים המעודכנות אופנתית, טבעת יחודית ואחרת, טבעת שלא יוצרה על פס יצור המוני, ושלא תמצאו כמותה על אף אחת אחרת בסביבה.
טבעת שעשוייה בצורפות איכותית ברמה גבוהה ובעלת מראה יוקרתי ומכובד שכבר קשה למצוא כיום אבל במחירים ברי השגה של תכשיטים 'יד שנייה' את כל זה הן מוצאות בקלות רבה בתכשיטים עתיקים.
 
 
 
מרבית הטבעות העתיקות עשויות בצורפות ידנית איכותית, ברמת גימור גבוהה ובעיצוב שהיה נכון לזמן בה יוצרו, עיצוב אשר עבר את מבחן הזמן והוכח שהוא עדיין מעודכן ונכון גם מעבר לזמן ומקום.
הטבעות משובצות יהלומים בליטוש עתיק, או אבני חן טבעיות (ולא סינטטיות כפי שיש ברבים מהתכשיטים החדשים) פנינים, קורלים או אבני טורקיז.
 
 
 
אחר כך הגיע תורם של הצמידים הישנים והעתיקים, ואט אט נשלפו להם צמידי הרטרו המגושמים 'צמידי הטנק', שהיו כה פופולריים אי שם בשנות הארבעים והחמישים של המאה הקודמת, צמידים אלו עשויים זהב ובשל משקלם הרב לרוב הותכו כשבעליהם היו זקוקים למזומנים.
גם כיום ניתן לרכוש בגלריה אגוזי צמידי זהב כאלה בקרוב למחיר ההתכה שלהם, למרות שמבחינת סגנון וצורפות הם נחשבים לצמידי רטרו משובחים במיוחד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סיכות עתיקות תמיד היו סמל לאלגנציה במיטבה.
ואם יורשה לי לצטט את אנסטסיה ביוורהאוזן שאמרה ש"סיכת יהלומים ראוייה, הופכת כל מקטורן וכל חליפה פשוטה וזולה ככל שתיהיה לדבר אלגנטי וזוהר"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גברים רבים מחפשים בשנים האחרונות טבעות אירוסים עתיקות להציע איתן נישואין לבחירות ליבם, מתוך רצון להעניק אולי תכשיט המסמל עידן אחר זוהר ורומנטי יותר ולשמר בכך חלק מטקסי החיזור של העולם הישן בו גבר ידע לחזר אחרי אישה ותכשיט ראוי היה מתנת חיזור מקובלת ובעלת משקל רב, הרבה מעבר לערך כספי בלבד.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
בגלריה אגוזי תוכלו למצוא מבחר גדול במיוחד של תכשיטים עתיקים, תכשיטי יוקרה יד שנייה של מיטב יצרני התכשיטים בעולם, תכשיטי זהב ישנים ומחרוזות פנינים וקוראלים ישנות במחירים חסרי תחרות.
 
 
 
 
 
 
 
 
מרבית התכשיטים המוצעים למכירה בגלריה אגוזי מקורם בירושות, עיזבונות ואוספים פרטיים בישראל ומכאן מחירם האטרקטיבי.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כל התכשיטים עוברים בדיקה של איכות הזהב והערכה של מעריך מומחה לתכשיטים עתיקים הקובע את התקופה, הסגנון וסוג אבני החן או היהלומים המשובצים בתכשיט
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
המבחר משתנה כמעט על בסיס יומי וכמעט בכל יום מתקבלים בגלריה תכשיטים עתיקים נוספים, תכשיטי יד שנייה ולאחרונה גם תכשיטי וינטז' אייכותיים. 
רוצים לראות את כל התכשיטים שנמצאים כרגע למכירה בגלריה?
כנסו לאתר האינטרנט של גלריה אגוזי בלחיצה על שורת הקישור הבאה:     תכשיטים עתיקים למכירה מיידית ממלאי גלריה אגוזי תל אביב