קורס אספנות והערכת יצירות אמנות ועתיקות - גלריה אגוזי ת"א


 
 
 
 
 
מזה למעלה משלושה עשורים מנחה יריב אגוזי קורס ייחודי מקצועי ללימודי שמאות, אספנות והערכת יצירות אמנות, עתיקות ותכשיטים. 
הקורס מוכר על ידי חברות שמאות וביטוח ורוב העוסקים בתחום הערכת אמנות ועתיקות ובמסחר בתחומים אלו בארץ, הינם בוגרי הקורסים של יריב אגוזי.
 
 
 
 
 
 
 
 
מבין הנושאים הנלמדים בקורס:
 
אומנות ישראלית ובינלאומית, ריהוט עתיק, אריגים ושטיחים עתיקים, אומנות עתיקה מהמזרח הרחוק, פרטי יודאיקה, בצלאל ופולקלור יהודי עתיק, כלי כסף עתיקים, כלי זכוכית, קריסטל ופורצלן עתיקים, פסלי ברונזה ושיש, פרטי שנהב ואמייל עתיקים ועוד
 
 
 
 
 
 
 
 
מה מקנה הקורס?
 
הקורס מהווה שילוב ייחודי של ידע מעשי ועיוני בתחומי הלימוד השונים והוא מקנה גם כלים להערכה אומנותית של החפץ או היצירה (זיהוי הסגנון, שיוך תקופתי, יצרן או אמן, חומרים וכולי) וגם כלים להערכה כספית ומסחרית שלהם לצרכי קנייה, מכירה או הערכת שווי לביטוח למשל.
אם תמיד רציתם לרכוש ידע וכלים מקצועיים להערכה אמנותית וכספית של יצירות אמנות, תכשיטים עתיקות וחפצי ערך הגעתם למקום הנכון. הקורס שמציעה גלריה אגוזי תל אביב הנו המקיף והמקצועי ביותר המוצע כיום בישראל.
 
 
 
 
 
 
 
בנוסף לומדים תלמידי הקורס לזהות מגמות בתחום, הבנה מעמיקה יותר בפלטפורמות אינטרנטיות כגון איביי, הכרת עולמם של בתי המכירות הפומביות בארץ ובעולם, ניתוח של אומנות פלסטית ודקורטיבית כאחד, רמות מחירים עכשוויות וכמובן כלים לזיהוי זיופים, העתקים וחיקויים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
הגלריה ממשיכה ללוות את בוגרי הקורסים שלה, בהכוונה מקצועית וייעוץ לאלו המבקשים לעבוד בתחום מרתק זה.
 
 
בסוף הקורס תנתן לכל בוגר תעודה רשמית של בית הספר ללימודי הערכה ושמאות של גלריה אגוזי..
 
 
 
 
 
 
 
 
צוות המרצים בקורס מונה מספר רב של מומחים, מהבולטים בתחומי האמנות והעתיקות בארץ. ביניהם שמאים בכירים העוסקים יום יום בהערכת יצירות אמנות, סוחרים בעלי ידע ונסיון ואספני אמנות ועתיקות ותיקים, משחזרים, אוצרים ועוד.
 
 
 
 
כל ההרצאות בקורס הנן הרצאות פרונטאליות, בליווי מצגות מצולמות וכמובן אינספור 'הדגמות חיות' מאוספי הגלריה וממחסני בית המכירות הפומביות הגדול בתל אביב הפועל בה.
השיעורים מלווים בתקצירים בעברית שנכתבו במיוחד לקורס מקצועי זה יחד עם ה'אגוזיפדיה' שבה כל תלמיד יוכל למצוא הסברים בעברית על כל מושג או מונח מקצועי שלא נהירים לו.
 
 
 
 
 
 
 
 
הקורס מורכב מ-27  מפגשים וסיורים מחוץ לכיתת הלימוד.
 
כיתות הלימוד הן לקבוצות מצומצמות ואיכותיות, המאפשרות להעניק את מלוא תשומת הלב ללומדים ולתת להם מענה לכל שאלה.
כמו כן, אנו מאפשרים לתלמידים להשלים שיעורים במהלך שנת הלימודים, במידה והחסירו מפגש מכל סיבה שהיא.
 
 
 
 
 
 
בין בוגרינו הרבים: מנהלי עיזבונות וירושות, שמאים ומעריכים, עובדי חברות ביטוח ומשרדי ממשלה, עובדי גלריות ומוזיאונים, סוחרים ובעלי חנויות לעתיקות, צורפים, מורים ומרצים לאמנות, אדריכלים ומעצבי פנים, וחובבים מכל שכבות האוכלוסיה, צעירים ומבוגרים כאחד.
 
 למידע נוסף חייגו עוד היום 03-5277282 (שלוחה 1) והרשמו להרצאת נסיון חינם
 
או בקרו בקישור הבא:  מידע על קורס המבוא הבסיסי 
 
או למידע כללי על בית הספר של גלריה אגוזי:  מידע כללי על בית הספר שלנו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
קורס לאספנים, שוחרי אמנות, עיצוב ועתיקות - בית הספר של גלריה אגוזי תל אביב