הערכה מקצועית לעתיקות וחפצים ישנים מקרמיקה ופורצלן


 
 
 
 
 
בגלריה אגוזי ניתן לקבל הערכה מקצועית לכלי פורצלן ישנים ועתיקים ולהעמיד אותם דרך הגלריה למכירה פומבית לכל המרבה במחיר, לתיאום פגישה מקצועית:  03-5277282 (שלוחה 1 או 3) יריב אגוזי 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גלריה אגוזי בתל אביב הנה הגלריה המובילה בישראל לקניה ומכירה של כלי פורצלן עתיקים
 
 
 יריב אגוזי, בעלי הגלריה, הנו מומחה בעל שם להערכה ושמאות של חפצי פורצלן וקרמיקה עתיקים ומשנת 1983 במשך 34 שנים פועל אגוזי במרכז העשייה בתחומי הסחר, האספנות והסחר בפרטי פורצלן מהמאות ה-18, ה-19 וה-20.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 בגלריה שהקים בשנת 1983 פועל כיום גם בית מכירות פומביות, המקיים בכל שבוע מכירה פומבית גדולה, כשבכל מכירה מוצעים לציבור הרחב מאות פריטי אספנות, תכשיטים וחפצי עתיקות, בתוכם מאות כלי חרסינה עתיקים.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 מרבית כלי הפורצלן העתיקים הנמכרים בגלריה אגוזי, מקורם בעיזבונות, ירושות ואוספים פרטיים.
 
 
 
 
 
 
 
 
כל פריט עובר בדיקה והערכה מקצועית של יריב אגוזי ובקטלוג המכירה מפורטים שם היצרן, ארץ המוצא, הסגנון וטכניקת העיטור וכמובן המידות והמחיר של כל פריט פורצלן עתיק. דבר המאפשר לרוכש הפריט לקבל את מלוא המידע המקצועי לפני רכישת הפריט (מצב שלא קיים בקניה בחנות רגילה או בשווקי פשפשים בארץ ובחו"ל).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 מדינת ישראל כמדינת הגירה ריכזה במשך שנות קיומה עושר חפצי עצום שהגיעה ארצה מכל קצוות תבל, לרבות שפע עצום של כלי קרמיקה ופורצלן עתיקים ממיטב יצרני הפורצלן בעולם.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
למשפחות יהודיות רבות היו מערכות (סטים) כלי אוכל של מיטב בתי החרושת באירופה, ומבחר גדול של כלי הגשה ונוי עשויים פורצלן איכותי מאד, כמו כן חלק מהעולים ארצה עוד הספיקו לעלות ארצה עם תכולת הבית לרבות אוספי האומנות והעתיקות שהיו ברשותם ובכלל זה גם אוספים גדולים של כלי פורצלן מהמאות הקודמות, פסלוני פורצלן וחפצי קרמיקה נדירים מרחבי העולם, כל אלה כאמור הגיעו ארצה והחלו לעבור בירושה עד שהחליטו יורשיהם להציעם למכירה ופנו לגלריה אגוזי.
 
 
 
 
 
 
 
 
בשל העניין הרב וכמות האספנים הרבה, נפתח בגלריה אגוזי בתל אביב בית ספר ללימוד הערכה ושמאות של אומנות ועתיקות בו לומדים תלמידי הקורסים השונים גם הערכה של חפצי קרמיקה ופורצלן עתיקים, על ההיסטוריה של בתי היוצר המובילים והמעצבים החשובים, על הטכניקות השונות לייצור ועיטור של כלי קרמיקה ופורצלן עתיקים, על מגמות בשוק האספנות העולמי, זירות המסחר השונות (גם באינטרנט) וכמובן זיהוי העתקים וזיופים בתחום מגוון ועשיר זה.
 
 
 
 
 
 
 
 
לבוגרי קורס המבוא הבסיסי עומד מבחר גדול של קורסי המשך למתקדמים (קורסי התמחות) וגם קורס מתקדמים על יצרני הפורצלן החשובים
(לפרטים נוספים על קורס המשך זה לחצו על שורת הקישור הבאה)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אל תזרקו לפח שום פריט או כלי פורצלן ישן לפני שבדקתם את ערכו בגלריה אגוזי
(הבדיקה חינם ובתיאום מראש - 03-5277282)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אם יש ברשותכם כלי פורצלן ישנים ועתיקים שאתם מעוניינים למכור, ניתן לקבל הערכה חינם, בגלריה, בתיאום מראש, או (יותר פשוט) לצלם את הפריטים ולשלוח בצירוף מידות הפריט לכתובת הדוא"ל של גלריה אגוזי: egoziart@gmail.com
 
 
 
כל פריטי הפורצלן העתיקים המוצעים למכירה בגלריה אגוזי מצולמים, כולל תיאור ומחיר, באתר האינטרנט של הגלריה בלחיצה על הקישור הבא:  כלי חרסינה ופורצלן ממלאי גלריה אגוזי תל אביב