איך לקנות ולמכור


קל ופשוט לקנות ולמכור דרכנו

בן אם אתם רוצים לקנות או למכור יצירות אומנות, תכשיטים, מטבעות זהב, עתיקות או חפצי ערך אחרים, מומחה האמנות יריב אגוזי יכול להיות לכם לעזר רב בתהליך.

צוות החברה הינו צוות אנשי מקצוע מיומן ומנוסה, בעל ידע רב בהכוונת קונים ומוכרים דרך מספר צעדים קלים ופשוטים שיבטיחו את בעלותכם על חפץ מבוקש או מכירה מוצלחת שלו.

למה לבחור בנו?
מאז שהחלה החברהלפעול גם כבית מכירות פומביות, היא הפכה תוך שנים ספורות לבית המכירות הפומביות הגדול בתל אביב ומבתי המכירות הפומביות המובילים בישראל כיום. 

החברה עורכת כ-60 מכירות פומביות גדולות בשנה. מכירות בהן מוצעים למכירה בכל שנה כ: 24,000 חפצי אומנות, פריטים עתיקים, אומנות ישראלית ובינלאומית, מטבעות זהב ותכשיטים, כמו גם שפע של פרטי עיצוב ואספנות שונים

יריב אגוזי הנו מומחה להערכת יצירות אומנות כמו גם הערכת תכשיטים, מטבעות ועתיקות, ונחשב לאחד המומחים מהמובילים בתחומם בישראל. ליריב גם קשרים ענפים עם מיטב המומחים בחו"ל כמעט בכל תחומי האומנות הפלסטית והדקורטיבית והוא מעמיד לרשות קהל לקוחותיו מומחים שונים בכל נושא של הערכת אומנות, עתיקות ותכשיטים.

מה אוכל לקנות או למכור כאן?
החברה מטפלת במכירתם של חפצים השייכים ליותר מ 50 קטגוריות שונות לרבות: ריהוט עתיק, שעונים עתיקים, תכשיטים ומטבעות זהב עתיקים, שטיחים ואריגים עתיקים, ציור ופיסול ישראלי ובינלאומי, כלי חרסינה ופורצלן עתיקים, כלי זכוכית וקריסטל, כלי כסף, חפצי יודאיקה, פולקלור יהודי ופרטי בצלאל, פסלי שיש, טרקוטה וברונזה, מניפות ומניאטורות עתיקות, אומנות איסלאמית, הודית ואומנות המזרח הרחוק, אומנות אפריקאית , ישראליאנה ועוד.

איפה נמצאת החברה?
משרדי החברה יושבים בתל אביב, לכן רצוי לתאם מראש פגישות 03-5277282 כמו כן ניתן לתאם ישירות עם מר אגוזי בנייד: 054-7626439

מי יכול לעזור לי?
אם יש ברשותכם יצירת אומנות, פריט עתיק, מטבעות או תכשיטי זהב שברצונכם למכור, שלחו למייל שלנו
egoziart@gmail.com
צילומים של הפריטים, כולל מידות ופרטי התקשרות שנוכל להשיב לכם ונשתדל לחזור אליכם עם הערכות מחיר בהקדם האפשרי, כמו כן ניתן לתאם פגישת הערכה מקצועית (חינם) בטלפון: 03-5277282

אם ברצונכם לקנות פריט אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו ונשמח מאד לעמוד לשרותכם ולאתר עבורכם את אותו חפץ או יצירה נכספת, במידה ולא נמצא את הפריט אותו אתם מחפשים נשמח לנסות לאתר אותו עבורכם באחת המכירות הפומביות הבאות שלנו.

לרשות החברה נמצאים מגוון מומחים מהמובילים בתחומם וכמובן צוות החברה שהנו בעל נסיון רב במכירה ובקנייה של אומנות, תכשיטים ועתיקות אשר ישמחו לעזור בכל שאלה ולעמוד לשרותכם בכל עת.

למה דווקא למכור דרכנו?
באופן קבוע אנחנו משיגים את המחירים הטובים ביותר עבור מוכרי הפריטים, מאידך הקונים שלנו, יודעים לבוא אלינו כשהם תרים אחר יצירות חשובות ופריטי איכות המוצעים למכירה בשוק הישראלי כיום.

תהליך המכירה והקנייה דרך בית המכירות הפומביות שלנו הוא פשוט וקל, נשמח לארח אותכם בשעות הפעילות של בית המכירות הפומביות. 

הבא הקודם